"دنی‌ بویل" جایگزین "دیوید فینچر" برای کارگردانی فیلم "استیو جابز" می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، کارگردان فیلم "ساحل" قصد دارد با "دی‌ کاپریو" در فیلمی به قلم "آرون سورکین" درباره زندگی‌نامه "استیو جابز" همکاری کند.
 
کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با "دنی بویل" برای تکیه زدن بر صندلی "دیوید فینچر" کارگردان زندگی‌نامه "استیوجابز" است همچنین "بویل" هم خواستار حضور "لئوناردو دی کاپریو" در این پروژه شده است.
 
قبل از این گزارش کردیم که "دیوید فینچر" به خاطر درخواست بالای دستمزد و نظارت بر بازار فیلم از این پروژه حذف شد "دیوید فینچر"، "کریستین بیل" را به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب کرده بود اما هنوز این بازیگر جوابی به این درخواست نداده بود.
 
تهیه‌کنندگی فیلم بر عهده "اسکات رودین" و نویسندگی فیلم را "آرون سورکین" (شبکه اجتماعی) براساس پرفروش‌ترین کتاب زندگی‌نامه "استیوجابز" به قلم "والتر آیساک سون" بر عهده دارد.
 
فیلم "استیوجابز" همکاری دوباره "دی کاپریو" و "بویل" بعد از فیلم "ساحل" (2000) را شکل می‌دهد.
 
هیچ یک از این دو نفر قبل از این با "سورکین" کار نکرده‌اند.
 
هنوز قراردادی امضا نشده و "دی‌کاپریو" قرار است در فیلم "بازگشت" به کارگردانی "آلخاندرو گونزالس اینادیتو" که سپتامبر کلید می‌خورد، بازی کند.
 
جدایی "فینچر" امید به بازگرداندن گروه پروژه‌ فیلم "شبکه اجتماعی" را از بین برد "شبکه اجتماعی" در سال 2010، 225 میلیون دلار فروش کرد.


انتهای پیام/  اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار