دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه اطلاعات منتشر شده در روزنامه انگلیسی تایمز را درباره مجازات احتمالی شخص ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه " پوچ" خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ریانووستی،  "دمیتری پسکوف" سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه اطلاعات منتشر شده در روزنامه انگلیسی تایمز را درباره مجازات احتمالی شخص "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه " پوچ" خواند.

پسکوف در گفتگو با رادیو اکوی مسکو اظهار داشت : " طبعاً‌ این موضوع شایعه و ساخته و پرداخته مطبوعات است."

روزنامه تایمز به نقل از منابع ناشناس گزارش داده بود در صورت مداخله نیروهای مسلح روسیه در اوکراین، شخص ولادیمیر پوتین ممکن است با مجازات کشورهای غربی مواجه شود. این روزنامه به علاوه از حساب‌های بانکی نزدیک به 40 میلیارد دلاری پوتین در سوئیس خبر داده بود. سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد گزارش روزنامه تایمز بی اساس است.

به دنبال الحاق شبه جزیره کریمه اوکراین به خاک روسیه، آمریکا و اتحادیه اروپا مجازات های فردی را بر ضد مسئولان سیاسی، روزنامه نگاران و شرکت های روسی اعمال کردند.

ولادیمیر پوتین پنجشنبه هفدهم آوریل در جلسه سالانه پرسش و پاسخ به مردم روسیه اذعان داشت برخی از دوستانش در فهرست افراد مجازات شده قرار دارند اما تاکید کرد این مسئله ربطی به حوادث کریمه ندارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کرملین ، مجازات ، پوتین ، غربی ، پوچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار