سیاست وزیر ورزش و جوانان در قبال سرخابی ها واگذاری این دو تیم به بخش خصوصی و در آمد زایی آنها می باشد تا بدین ترتیب هزینه های مصرفی برای ان باشگاه ها از دوش وزارت بر داشته شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هر چند خیلی ها در وزارت خبر از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال 93 می‌دهند، اما منابع غیر مسئول بر این باورند که خصوصی سازی در دستور کار وزارت قرار ندارد و این دو تیم قرار است به صورت اجاره یک یا دو ساله به شخص و یا شرکت واگذار شود.
 
 موضوعی که در این خصوص به گوش می رسد شرایط عجیب و غریب وزارت ورزش برای مشتریان اجاره پرسپولیس است ظاهرا فرد مشتری می بایست وثیقه سنگین بانکی، به همراه پرداخت بدهی ها را بر عهده بگیرد و در مقابل دخالتی هم در انتخاب مدیر عامل و هیات مدیره نداشته باشد.


 
هر چند خبر می رسد که برخی از این اختلاف نظرها در حال رفع شدن است و مشتریان به دنبال توافق نهایی با وزارت هستند.
 
سروصدای پرسپولیسی‌ها درآمد؛ چرا حالا لیست آبی‌ها را منتشر کردند؟!

پس از اینکه موضوع ریز قرارداد بازیکنان پرسپولیس رفته رفته به دست فراموشی سپرده می شد، وزارت ورزش و جوانان با انتشار مبلغ قرارداد استقلالی‌ها بار دیگر این موضوع را به بحث اصلی رسانه‌ها و ورزش دوستان تبدیل کرد. اما دراین خصوص خبر می رسد که سرخ‌ها به شدت از عملکرد وزارت ورزشی‌ها ناراحت هستند و معتقدند که انتشار این لیست بدون هیچ تفکری انجام شده، چرا که لیست پرسپولیس در کوران مسابقات منتشر شد و لطمات زیادی را به تیم وارد کرد و حالا که تب فوتبال در کشور پایین آمده، لیست آبی‌ها منتشر می‌شود.
سرخ‌ها بر این باورند که وزارت ورزش و جوانان میان سرخابی‌ها تبعیض قائل شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بدون ، مشتری ، غریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
بروباباشماها هم شورش رودرآوردید،مابااین وضعیت برانون شبمون موندیم ماراچه به فوتبال پرسپولیس واستقلال.شماها هم دلتون خوشه ها.
آخرین اخبار