مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک به طرح های همراستا با اقتصاد مقاومتی تسهیلات با نرخ مناسب ارائه می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک مهر اقتصاد، محمدتقی نتاج در این نشست که با حضور رئیس سازمان بسیج و رئیس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد، با بیان اینکه این بانک از سال گذشته به صورت عملی به اجرای ماموریت های خود با رویکرد اقتصاد مقاومتی پرداخت، اظهار داشت: اهمیت مقوله اقتصاد طی هشت سال گذشته پی در پی از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته، لذا همگی مسئولیم تا به خواسته ها و دغدغه های معظم له در این خصوص جامه عمل بپوشانیم.

نتاج با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در صدد است تا با ارائه تسهیلات در طرح های همراستا با اقتصاد مقاومتی در خدمت اقتصاد کشور باشد، خاطرنشان کرد: معضلات اقتصادی کشور، ریشه در صد سال گذشته دارد و مدت ها بود که یک خلاء راهبردی برای پیمودن ادامه مسیر تحقق اقتصاد اسلامی در ایران احساس می شد که سند اقتصاد مقاومتی در این راستا تدوین و ابلاغ شد لذا همه مسئولان باید تلاش کنند تا با محقق کردن این سند جهت دهنده که الگویی الهام بخش و برآمده از فرهنگ انقلاب اسلامی است در راه اعتلای میهنمان گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، وی با بیان آنکه بانک مهر اقتصاد با حمایت مالی از طرح های اقتصادی خواستار نقش آفرینی در اقتصاد کشور است، گفت: مجموعه مهر بدون برخورداری از هرگونه منابع دولتی در سال گذشته بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح های مختلف تولیدی در طرح اقتصاد مقاومتی ارائه کرده که در سال جدید این مبلغ به بیش از 4 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه با ابلاغ سند اقتصاد مقاومتی حجت بر همگان تمام شده است، بیان داشت: تمام لایه های مختلف جامعه باید کار خود را در اجرای این مهم به درستی انجام دهند در این صورت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی تبدیل به یک مطالبه عمومی خواهد شد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد، محور قرار دادن رشد و بهره وری، توجه به طبقات کم درآمد و متوسط، کاهش شدت مصرف انرژی، افزایش سهم سرمایه انسانی، افزایش تولید کالا، مدیریت مصرف با ترویج مصرف محصولات داخلی، شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و تقویت فرهنگ جهادی را از جمله راهکارهای پیاده سازی سند اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

نشست هم اندیشی مشترک مدیران بانک مهر اقتصاد و مسئولین سازمان بسیج مستضعفین با هدف بررسی راهکارهای تسهیل در واگذاری تسهیلات به طرح های همراستا با اقتصاد مقاومتی برگزار شد. انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
خدا خیریشون بده که کمک مردم مستحق می کنن .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جواد
۱۰:۱۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
دوست عزیز سلام
حرفت قشنگه در صورتی که این تسهیلات به اهلش پرداخت بشه نه به افراد سرمایه دار
آخرین اخبار