فیلم­‌های سینمایی و مستندی که از ژانویه سال 2012 در ایران و سایر کشورها تولید شده­‌اند می‌­توانند در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت شرکت نمایند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت به منظور تبیین و گسترش"فرهنگ مقاومت با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته ­اند، برگزار می­‌گردد.

فیلم‌­های سینمایی و مستندی که از ژانویه سال 2012 در ایران و سایر کشورها تولید شده­ اند می­توانند در این بخش شرکت نمایند.

"ارایه تصویری روشنگرانه از جنایات آمریکا و صهیونیسم در جهان"، "افشای نقش آمریکا و صهیونیزم در تفرقه­افکنی و جنایات گروه­های تکفیری"، "نقش بیداری اسلامی در منطقه و جهان"،"تلاش مسلمانان برای احیای هویت اسلامی و مقابله با اسلام هراسی و ایران هراسی"، "نقش مردم غزه، لبنان و سوریه در مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی"، "نقش شهدای ترور در افشای چهره حقوق بشر آمریکایی"،"جهانی عاری از تروریسم و سلاح هسته­ای"، "معرفی شهدای مقاومت و شخصیت­های آزادیخواه جهان"، "نقش صهیونیسم و وهابیت در هتک حرمت مسلمانان و پیامبران"، "نقش هالیوود در ترویج خشونت، تروریسم و فرقه­سازی در مقابله با ادیان توحیدی شیطان­پرستی، خشونت و تروریسم در هالیوود"،"نقش وحدت اسلامی در شکست توطئه­ای سلطه­گران جهان"، "تبیین مبارزات و جنبش‌های آزادیبخش مستضعفین"، "مقابله با تحمیل سبک زندگی غربی"،"ریشه­یابی جنبش مردمی 99% آمریکا از موضوعات بخش مسابقه سینمای بین­الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت است.

فیلمسازان و سینماگران علاقمند می توانند آثارشان را تا تاریخ سوم خرداد ماه سالجاری آثارشان را به نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره : تهران- خیابان مفتح جنوبی- کوچه طبرسی ( ضلع جنوبی دانشگاه تربیت معلم)– پلاک 6 – طبقه دوم تحویل یا ارسال نمایند.

براساس این گزارش؛ با توجه به حساسیت و محوریت موضوع مقاومت در جهان و چالش ها و تحولات منطقه ای و جهانی این دوره جشنواره با رویکرد "مقاومت، بصیرت و شکوفایی" با اهدافی چون: "تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی"،" تروریسم" و "صهیونیزم بین­الملل" مقارن با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود.

مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی، منافقین، اندیشه­ های تکفیری و جنگ نرم و شبکه­های ماهواره­ای استکباری ازجمله موضوعات تازه ای است که مورد توجه و تاکید این مهم ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی در"سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" قرار گرفته است.

شایان ذکر است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس های ( 88826375- 88826296- 88813205 دبیرخانه جشنواره) تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره فیلم مقاومت به نشانی www.moqavematfilmfest.ir مراجعه نمایند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار