هنرمندان خارجی طی نشستی در روز چهارشنبه، 27 آذر ماه، ساعت 15 با اصحاب رسانه در موزه صبا دیدار خواهند کرد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت، در این نشست صمیمانه جان لنت از آمریکا، شهید العلم از بنگلادش، لنا ورخوف کایا از روسیه ، جینا موسی، احلام عباس و عُصام خازم از لبنان حضور خواهند داشت و اصحاب رسانه نیز با حضور در این مراسم به گپ و گفت با هنرمندان خارجی پرداخته و می توانند سوالات خود را ذکر کنند.

در این راستا از خبرنگاران رسانه های تصویری، مکتوب و دیجیتال دعوت می شود تا در روز چهارشنبه -27 آذر ماه- ساعت 15 در موزه صبا حاضر شوند.

این در حالی است که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران هم در همین روز بعد از نماز مغرب و عشا از نمایشگاه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت بازدید می کند که خبرنگاران و اهالی رسانه نیز می توانند در حاشیه این بازدید به گفت و گو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران بپردازند.

نمایشگاه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت که ریاست آن را جواد جباری بر عهده دارد، با دبیر کلی حبیب ا... صادقی و دبیر اجرایی محمد حبیبی، هم اکنون در فرهنگستان هنر گشایش یافته و تا 5 دی ماه سال جاری همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت   10 الی 19 میزبان علاقه مندان است.

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت هم شنبه -30 آذر ماه- ساعت 14 در "سالن ایران" واقع در موسسه فرهنگی هنری صبا فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار