با ادغام 2 وزارتخانه ورزش و جوانان باز هم مشکلات جوانان رفع نشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: در ادامه مشغله حواشی  ادغام 2 وزارت‌خانه ورزش و جوانان هم مشکلی را از مشکلات جوانان کم نکرده است و در این بلاتکلیفی جوانان سرمایه‌های ارزشمند جامعه ایرانی درحال ضربه خوردن هستند ضربه‌ای که نه تنها جوانان را بلکه جامعه را به خطر می‌اندازد. 

این در حالی است که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در عملکرد 100 روزه خود ارائه داد به انتصاب رواسای فدراسیونهای ورزشی، برگزاری نشست با مدیران معاونت قهرمانی کشور دیدار با مدیران و سردبیران رسانه‌های ورزشی، برگزاری نشست با هیأت رئیسه انجمن ورزش نویسان، دیدار با رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی ورزش همگانی، حضور در مراسم استقبال از نوری المالکی و... اشاره شده است اما در این گزارش در حوزه  جوانان پرونده‌ای خالی به چشم می‌خورد که این خود نشانه‌ای از بی‌اهمیتی به حوزه جوانان در دوره وزیر کنون گذاشته است. 

با این نگاه وزارت‌خانه‌ها به جوانان مشخص نیست جوانان آینده‌سازان کشورمان در کدام جناح فعالیت خواهند داشت چه بسا با بی‌تدبیری و عدم ساز و کار درستی برای جوانان، آینده‌سازان کشورمان به جبهه دشمن سوق پیدا کنند. 

شورای عالی جوانان در سال 13471 تأسیس شده و تاکنون 35 جلسه تشکیل شده و وزیر ورزش و جوانان نیز وعده تشکیل 2 تا 3 جلسه در سال را داده بود که تا به امروز گفته‌های وزیر درحد حرف بوده نه عمل. 

با این نابه‌سامانی‌ها خبرهای این روزها به گوش می‌رسد که با توجه به نداشتن بودجه امسال جشنواره علی اکبر(ع) برگزار نخواهد شد. 

انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: جلسه ، وزیر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.