ویژه برنامه‌های سازمان بهزیستی به مناسبت روز زن

سازمان بهزیستی کشور به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته که از آن جمله می‌توان به طبع شعر بانوی دو عالم،‌ روابط سالم زوجین و ... اشاره نمود.

نرجس بختیارخلج، مشاوره امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبع شعر بانوی دو عالم یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی در ایام میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن می‌باشد که با محوریت آن حضرت و در محل گالری سازمان بهزیستی کشور اجرا خواهد شد.

وی همچنین به طرح روابط سالم زوجین اشاره نمود و افزود: یک دوره آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده و ارتقا سلامت افراد تحت عنوان روابط سالم زوجین خواهیم داشت که در ایام هفته زن برای خانم‌ها و در میلاد مبارک حضرت علی(ع) برای آقایان برگزار شده که در آن از دیدگاه روانشناسی، پزشکی، الهی و دینی به مسایل و روابط سالم زوجین پرداخته می‌شود.

خلج دلجویی از دختران و زنان تحت پوشش سازمان بهزیستی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و تصریح کرد: شورای بانوان سازمان بهزیستی کشور به نمایندگی کلیه معاونین و مدیران این سازمان بازدیدهایی را از مراکز مختلف تحت پوشش در دستور کار قرار خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از مراکز مختلفی چون مجمع زنان سرپرست خانواده، خانم‌های بهبود یافته تحت درمان اعتیاد، مراکز نگهداری بیماران روانی مزمن،‌ مراکز سالمندان و ... از برنامه‌های این طرح می‌باشد که با نگاهی کارشناسانه و با هدف تبریک به مناسب این روز و دلجویی از آنها می‌باشد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار