در آستانه روز مادر عنوان شد

تولید شغل برای 1000 زن سرپرست خانوار در منطقه 20

شهردار منطقه 20 شهر تهران گفت: ظرفیت های اشتغال‌زایی برای بانوان سرپرست خانوار این منطقه تا پایان سال جاری به یک هزار مورد افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، منصور کتانباف،شهردار منطقه 20 شهر تهران با بیان این مطلب افزود: با توسعه مراکز کارآفرینی و اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانوار این  منطقه جنوبی به12 مورد، 500 بانوی دیگر نیز صاحب کار و شغل خواهند شد و ظرفیت‌های اشتغال‌زایی این بانوان، تا پایان سال جاری به هزار مورد افزایش می یابد.

 کتانباف با اشاره به اینکه پیش از این با فعالیت مراکز مهارت آموزی کوثر،500 موقعیت شغلی برای بانوان سرپرست خانوار ایجاد شده بود ادامه داد: در حال حاضر 7 مرکز کارآفرینی در منطقه 20 فعالیت دارد و راه‌اندازی 5 مرکز دیگر نیز در حالی در دستور کار قرار دارد که بر رعایت نکات ایمنی برای عوامل و محیط کار تاکید شده است.

شهردار منطقه 20 در ادامه اظهار داشت: استقلال مالی و درآمدزایی، تامین نیازهای آموزشی و مشاوره‌ای، ارائه خدمات حمایتی و... از فعالیت‌های اولویت دار مدیریت شهری منطقه 20 ویژه سرپرستان خانوار است که با هدف توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار