Getac T800، تبلت ضد تانک مجهز به ویندوز ۸.۱ پرو

کمپانی Getac که در زمینه تولید گجت‌های هوشمند مقاوم فعالیت می‌کند، از یک تبلت جدید با نام T800 رونمایی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، GeTac T800  یک تبلت بسیار مقاوم و مستحکم به شمار می‌رود که به نسخه ی 8.1 پرو سیستم عامل ویندوز مجهز شده است و همچنین از یک صفحه نمایش 8.1 اینچی استفاده می کند، این محصول دارای ابعاد 9 در 6 اینچ می باشد و با هدف استفاده در صنایع آب و برق، صنایع نظامی و حمل و نقل تولید شده است و قابلیت بهره برداری در هر شرایط آب و هوایی را برای کاربر فراهم می کند. صفحه نمایش این محصول به تکنولوژی Lumibond مجهز شده است که باعث نمایش بهتر رنگ ها و افزایش خوانایی صفحه نمایش حتی در زیر نور شدید افتاب می‌شود.




کمپانی Getac افزودنی هایی مانند باتری یدک، کارت خوان هوشمند و حسگر RFID را برای T800 تدارک دیده است،  که به همراه پردازنده ی 2.16 گیگاهرتزی اینتل N3530 مجموعه ی کاملی را گردآوری کرده است، این پردازنده به فناوری Turbo Tech مجهز شده است که می تواند فرکانس کاری پردازنده را تا 2.6 گیگاهرتز افزایش دهد.



باتری این تبلت عمری در حدود 8 ساعت دارد و هنوز از دیگر مشخصات آن اطلاعات کاملی در دسترس نیست، T800 از ماه جولای با قیمت 1599 دلار برای مدل WiFi و 1999 دلار برای مدل LTE عرضه شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار