مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از سرمایه‌گذاری 1342 میلیارد ریالی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سید مصطفی موسوی در جلسه تولید و صنعت که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ اقلیم و جغرافیای خاصی که استان مازندران دارد، برنامه‌ریزی را برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی، متفاوت از سایر استان‌ها خواهد کرد به طوری که در حال حاضر 27 شهرک و 12 ناحیه صنعتی با مساحت بیش از یک‌هزار و 900 هکتار در استان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: متوسط مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان حدود 60 هکتار است که هزینه نگهداری و ایجاد یک شهرک صنعتی در استان با تمام تأسیسات، دقیقاً مشابه یک شهرک صنعتی 400 هکتاری است.

موسوی بیان داشت: اجرای برنامه عملیاتی در شرکت شهرک‌های صنعتی تدوین و برنامه‌ریزی شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون 140 واحد بهره‌بردار در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری مبلغ یک‌هزار و 342 میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه‌گذاری کردند که بخشی از اشتغال شهرستان و روستاهای همجوار را تأمین کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران تأکید کرد: توسعه شهرک‌هـای صنعتی یکی از برنامه‌های عملیاتی در سال‌جاری بوده که توسعه شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری نیز در مرحله پایانی قرار گرفته است.

موسوی خاطرنشان کرد: حمایت استانداری در اجرای ماده 158 قانون برنامه پنجم در اجرای پروژه‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بسیار مؤثر است و راه‌اندازی کارگروه شهرک‌های صنعتی در استان در رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی راهگشا است./ش

برچسب ها: ساری ، شهرک ، خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.