کتاب " درگزی تا کاشان" به قلم" پرویز ازکایی" پس از 20 سال به دنبال تجدید چاپ راهی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می شود.

محمد علی حیدری، مدیر مسئول انتشارات " سوره تماشا" در گفتگو با خبرنگار ادبیات  باشگاه خبرنگاران  با اشاره به اینکه مخاطبان کتاب از " درگزی تا کاشان" به قلم " پرویز ازکایی" در آینده نزدیک شاهد  عرضه نسخه تجدید چاپ شده این اثر می شوند، افزود: دوره شش جلدی بازنویسی عاشقانه‌های فارسی از کتاب های دیگری به شمار آمده که سوار بر قلم " زهرا خان آرامی"  به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رفته و جای پایش را در غرفه‌های نمایشگاهی انتشارات  انتشارات " سوره تماشا" محکم می کند.
 
وی گفت: از کتاب‌های دیگر جای گرفته در طبقات غرفه‌های نمایشگاهی انتشارات " سوره تماشا" می‌توان به اثری با عنوان " ازدواج" اشاره کرد. به گفته حیدری کتاب " ازدواج" به قلم" احمد مزرعی" جامع ترین  کتاب منتشر شده در داخل کشور درباره ازدواج است.
 
مدیر مسئول انتشارات "سوره تماشا" اظهار داشت: دوره شش جلدی بازنویسی عاشقانه‌های فارسی به " قلم زهرا خانی آرام" نیز ار دریچه انتشارات " سوره تماشا" روانه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می شود.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.