کتاب " گیسو و چراغ جادو" اثر ابراهیم حسن بیگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در "نمایشگاه بین‌المللی کتاب" عرضه می شود.

ابراهیم حسن بیگی نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: رمانم با محدودیت نوجوانان با عنوان " گیسو و چراغ جادو" در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیر چاپ قرار دارد و امیدوارم به نمایشگاه بین‌المللی کتاب برسد.

وی افزود: " گیسو و چراغ جادو" جلد سوم از مجموعه سه جلدی چراغ جادو است که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ شد.

این نویسنده اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب به این شکل مناسب نیست در واقع تاسیس بازارچه‌های دائمی کتاب، توسط شهرداری در میزان کتابخوانی موثرتر است در واقع نمایشگاه بین‌المللی کتاب، باید حضور و بروز فعالیت‌های بازارچه‌های کتاب باشد.

حسن بیگی تصریح کرد: انگیزه‌های مختلفی برای خلق اثر توسط نویسنده وجود دارد یکی از انگیزه های مهم، فروش کتاب است در صورتی‌که نویسنده شاهد فروش کتابش در میان مردم باشد به خلق اثر می پردازد. بازارچه‌های کتاب می‌تواند زمینه فروش بهتر و بیشتر کتاب را فراهم کند.

گفتنی است:نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال از 10 تا20  اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود و ناشران داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کتاب ، جلد ، نویسنده ، انتشارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.