مراقب باشید به خونریزی قلبی دچار نشوید؛

نرم افزاری برای مقابله با خونریزی قلبی + دانلود

نرم افزار Heartbleed Detector را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا از بروز مشکلاتی از جمله هک و سرقت اطلاعات دچار نشوید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آسیب‌پذیری بسیار مهمی در تاریخ 19 فروردین 1393 (8 آوریل 2014) منتشر شده، که درجه تهدیدهای اینترنتی را در وضعیت قرمز قرار داده است و به "خونریزی قلبی" شهرت یافت. با توجه به خطری که این مساله برای امنیت کاربران گوشی‌های همراه به خصوص اندروید به وجود آورده است دریچه تصمیم به معرفی یک برنامه کاربردی برای مقابله با این مشکل امنیتی کرده است. این نرم افزار Heartbleed Detector نام دارد و از گوشی هوشمند شما در برابر هکرها و سارقین اطلاعات که قصد حمله از OpenSSL را دارند مراقبت کامل می‌کند.



دریچه فناوری اطلاعات به جد توصیه می‌کند این نرم افزار را نصب کرده تا در مقابل هکرها در امان باشید، چرا که در خبرهای قبلی که به اطلاع شما رساندیم نسخه‌های قدیمی اندروید و خصوصا نرم افزارهای اندرویدی در معرض این خطرات قرار دارند؛ برای مطالعه خبرهای منتشره در همین رابطه، می‌توانید از قسمت "مطالب مرتبط"  پایین همین خبر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید




مشخصات
  حجم: 304 کیلوبایت
  نسخه: 1.0.3
  اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
  امتیاز:


نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

شما کاربران محترم هم می‌توانید نظرات خود را در خصوص بزرگترين مشكل امنيتی اينترنت در "بخش نظرات" با دریچه و کاربران به اشتراک بگذارید


همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار