"چانینگ تاتوم" علاقه‌مند است در قسمت جدید "مردان ایکس" نقش "گمبیت" را بازی کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هیتفیکس؛ ستاره فیلم "سقوط کاخ سفید"، "چانینگ تاتوم" پاییز سال گذشته اعلام کرد دوست دارد در فیلم "مردان x" بازی کند و نتیجه آن تایید مشتاقانه تهیه کننده فیلم‌های "مردان ایکس"، "لارن شولدانر" بود که گفت: "من هم دوست دارم "چانینگ تاتوم" در فیلم "گمبیت" باز کند."


همچنین، بازیگر نقش "گمبیت" در "ریشه مردان ایکس: ولورین"، "تیلور کتیج" هم از گفته "چانینگ تاتوم" اظهار خوشحالی کرد.

او در پشت صحنه مراسم اهدای جوایز ام. تی وی گفت: "لارن شولردانه" را دیدم و دوست دارم این نقش را بازی کنم. "گمبیت" تنها شخصیتی است که در "مردان ایکس" دوستش دارم یعنی همه شخصیت‌ها را دوست دارم، اما به گونه‌ای با او مرتبط هستیم. شاید مثل بقیه "گرگ نما" باشد ولی او بیشتر یک ضد قهرمان است او سارق است و اصلا شبیه قهرمان‌ها نیست.

"تاتوم" اضافه می‌کند: امیدوارم این نقش را به دست بیاورم اگر همه ستاره‌ها هم برای این نقش صف ببندند من از همه آنها بیشتر دوست دارم نقش "گمبیت" را بازی کنم در حال حاضر بر روی لهجه‌ام کار می‌کنم تا برای نقش او آماده باشم."

"گمبیت" بیست و چهار سال پیش به مخاطبان "مردان ایکس" معرفی شد. ماه گذشته کارگردان فیلم "مردان ایکس: روزهای پسین آینده" گفت که می‌خواهد برای شخصیت "گمبیت" بازیگر جوان بیاورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نقش ، مراسم ، بازی ، پشت ، ستاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار