مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 15 از برپایی دهکده سلامت در فرهنگسرای خاوران خبر داد.

محمد رضا یاوری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برپایی دهکده سلامت در فرهنگسرای خاوران همزمان با هفته سلامت در دستور کار اداره سلامت شهرداری منطقه 15 قرار دارد.
 
وی افزود: این طرح همزمان با هفته سلامت و روز جهانی بهداشت از 1 تا7 اردیبهشت ماه سال 93 از ساعت 9 تا 19 در فرهنگسرای خاوران در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این طرح بیش از 12 غرفه آموزشی، فرهنگی، پزشکی، تفریحی، ورزشی، امداد و نجات و... در فرهنگسرای خاوران برپا خواهد شد.
 
یاوری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برپایی دهکده سلامت در فرهنگسرای خاوران از 1 تا 7 اردیبهشت ماه سال 93 از ساعت 9 تا 19، برپایی 12 غرفه ظرفیت‌های اداره سلامت، مشاوره تغذیه و شناسایی شاخص توده بدنی، قد و وزن، غربالگری دیابت، فشار خون و قند خون از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطر نشان کرد: برپایی غرفه امداد و نجات و آموزش کمک های اولیه، رادیو نمایشگاه، رادیو سلامت، کانون‌های محلی، مشاوره‌های فردی و آموزش‌های روانشناسی، مشاوره پزشکی و ویزیت رایگان، غرفه کانون‌های دهگانه، نمایش موزیکال، مسابقه چهار گزینه‌ای سلامت با مشارکت و همکاری آتش نشانی، مرکز بهداشت شرق و بیمارستان مهدیه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دهکده ، سلانت ، خاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار