شرکت گوگل امروز حامل خبر خوش آیندی برای طرفداران "عینک گوگلی" بود. ارائه این گجت پوشیدنی در فریم های مختلف, عنوان این خبر است. ولی متاسفانه این محصول تنها برای یک روز عرضه می شود و تعداد موجود برای فروش, خیلی محدود است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران: علاقه مندان به "عینک گوگلی" تنها امروز مهلت دارند تا بر جرگه استفاده کنندگان "گوگلاس" بپیوندند. عینگ جدید گوگلی با قیمتی معادل 1500 دلار برای فروش به عرضه گذاشته شده است. این گجت پوشیدنی با یک شارژر و کابل و فریمی دلخواه ارائه می شود. فریم ها 150 و 225 دلار قیمت دارند ولی تنها امروز به صورت رایگان در اختیاران خریداران قرار می گیرد.


در زمانی که این محصول به بازار آمد, توجه همگان را به خود جلب کرد, اما در نظرسنجی اخیر که از مردم ایالات متحده گرفته شده است, مشخص شد که 28% از سوال شدگان به خرید این گجت علاقه دارند و 72 درصد دیگر پاسخ منفی داده اند. نگرانی از نقض حریم خصوصی و امنیت, از دلایل نگرانی افرادی بود که تمایلی به خرید این گجت پوشیدنی هوشمند نداشتند.

شرکت گوگل تنها امروز اقدام به ارائه "گوگلاس" کرده است و اگر علاقه مندان موفق به خرید نشوند, زمان بعدی فروش این محصول مشخص نیست, زیرا تنها تعداد محدودی از این محصول موجود است. افراد خوشبختی که امروز موفق به خرید این گجت شوند, در آخر این هفته می توانند اندروید آن را به کیت کت 4.4 ارتقاء دهند. البته در این نسخه از اندروید که برای "گوگلاس" در نظر گرفته شده است, تماس ویدئویی حذف شده است, زیرا تنها 10% کاربران "گوگلاس" از تماس ویدئویی استفاده کرده بودند.

شرکت گوگل اعلام کرده است که این محصول تنها در ایالات متحده ارائه می شود و تلاش می کند تا آن را در دیگر کشورها نیز عرضه کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.google.com/glass/start/how-to-get-one

گزارش از پیمان مولاویردی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.