سرمربی تیم ملی تکواندو معتقد است، برای رقابت‌های قهرمانی آسیا دیگر انتخابی نداریم و نظر نهایی برای اعزام ملی‌پوشان را کادر فنی تیم ملی اعلام می‌کند.

بیژن مقانلو درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: تورنمنت هامبورگ یکی از معتبرترین مسابقات بین المللی دنیا بوده و دارای رنکینگ جهانی است که خوشبختانه ملی‌پوشان ایران توانستند درآن عملکرد خوبی داشته باشند و قهرمان شوند ضمن آنکه کشورهای متعددی در این پیکارها حاضر بودند.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به پتانسیل بالای تکواندوکاران ایران تصریح کرد: فعلاً اول راه هستیم به خواسته‌هایمان نرسیده‌ایم با توجه به توانایی بالای تکواندوکاران ایرانی باید آهسته وپیوسته پیش برویم تا به نتیجه ایده‌آل دست یابیم.

مقانلو درمورد عملکرد یوسف کرمی وکسب نشان طلای او در تورنمنت آلمان گفت: وظیفه مربی احیای قهرمانان است. کرمی هم مستثنی و تمام شده نیست. وی به جز خانواده تکواندو نیاز به حمایت رسانه‌ها هم دارد. یوسف شرایط خوبی دارد و باید با آرامش وبه تدریج به آمادگی لازم برسد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که عملکرد کادر فنی که از آذر ماه سال گذشته تیم ملی را در اختیار گرفته، درنخستین مسابقات گزند پریلکس مشخص خواهد شد، تصریح کرد: به نظر من هر مسابقه شرایط خودش را دارد ونمی‌توان با آن عملکرد کادر فنی را بررسی کرد.

مقانلو در مورد اعزام تیم ملی به تونس افزود: هنوز اطلاعاتی درباره تورنمنت تونس از سوی رییس سازمان لیگ عنوان نشده وبعد از بررسی تصمیم گیری خواهد شد. اگر لازم باشد تیم ملی با چند نفر عاز این تورنمت خواهد شد اما هنوز چیزی مشخص نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار