سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: اعضای کادر فنی تیم ملی تکواندو برای بازهای آسیایی اینچئون بدون تغییر باقی می ماند.

غلامحسن ذوالقدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی تکواندوی بزرگسالان برای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی تغییر نخواهد کرد و ملی پوشان با بیژن مقانلو و مربیان حاضر در اردو ادامه خواهند داد.

وی در مورد انتخاب بازیکنان تیم ملی برای بازی های آسیایی گفت: بعد از حضور تیم ملی در تورنمنت بین المللی آیندهوون هلند، دور جدید تمرینات تیم ملی از فروردین ماه 93 آغاز خواهد شد و علاوه بر آن تکواندوکاران در رقابت های انتخابی تیم ملی شرکت خواهند کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو افزود: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی از سال جدید منتخبین رقابت های گزینشی و رنکینگ داران جهانی هستند که خود را برای مسابقات انتخابی المپیک و بازی های آسیایی اینچئون آماده می کننند.

وی در مورد اینکه گفته می شود، احسنی فروز رییس کمیته قضایی فدراسیون تکواندو قرار است به عنوان دبیر جدید فدراسیون معرفی شود، تصریح کرد: صحبتی در این مورد نشده و انتخاب احسنی فروز شایعه است اما به زودی دبیر جدید فدراسیون معرفی خواهد شد.

ذوالقدری در خصوص آنکه گفته می شود، تاخیر در معرفی دبیر فدراسیون به خاطر انتخاب دوباره وی برای این سمت در فدراسیون است، گفت: این صحبت ها صحت ندارد و من دبیر نخواهم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، مربی ، کره ، دبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار