نخست وزیر اردن، ربایندگان را مسئول سلامت و امنیت سفیر ربوده شده این کشور در اردن معرفی نمود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "سی ‌ان‌ ان عربی "، نخست وزیر اردن "عبدالله النسور" در سخنانی ربایندگان "فواز العیطان" سفیر ربوده شده اردن در طرابلس لیبی را مسئول امنیت و سلامت وی معرفی نمود.

"عبدالله النسور" نخست وزیر اردن امروز  در جلسه‌ای که با نمایندگان این کشور داشت، آنان را از جزئیات ربایش "فواز العیطان" سفیر ربوده شده اردن در لیبی مطلع کرد و گفت : اطلاعاتی که تا صبح امروز به دست دولت رسیده است نشان می‌دهد که ربایش از سوی افرادی نقاب دار که هنوز هویتشان معلوم نگردیده صورت پذیرفته است. وی گفت : زمانی که سفیر همراه با راننده‌اش بسوی محل کار خود می‌رفت به سمت وی شلیک ‌گردید  که طی آن راننده به شدت  مجروح  و سفیرنیز ربوده می‌شود.

وی گفت: دستگاه‌های امنیتی و سفارت اردن در لیبی و وزارت خارجه و دولت با تمام جدیت این مسأله را دنبال می‌کنند.

وی همچنین ربایندگان که هنوز هویتشان معلوم نگردیده،  را مسئول سلامت سفیر این کشور اعلام کرد و گفت : تمامی اقدامات برای حفظ سلامت و آزادی وی انجام خواهد شد. وی همچنین از مقامات و مردم لیبی خواست تا برای آزادی سفیر ربوده شده تلاش وهمکاری نمایند.

شایان ذکر است که اقدام به ربایش یکی از اقدامات شایع در لیبی بشمار می‌رود و بسیاری از اوقات ربایندگان ، مسئولان خارجی را هدف قرار می‌دهند. از ابتدای سال جاری نیز 5 دیپلمات مصری و یک مسئول تونسی و یک مسئول تجارتی از کره جنوبی نیز در لیبی ربوده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار