نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون در نظر دارد برای کادر فنی تیم‌های نوجوانان و بزرگسالان از مربیان سه تیم اول تا سوم لیگ برتر استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، صدیقه کعبی‌زاده اظهار داشت: برای کادر فنی تیم ملی والیبال بزرگسالان و نوجوانان کشورمان چند گزینه در نظر گرفته ایم و تقریبا با آنها به توافق نیز رسیدیم ولی با توجه به اینکه اکثر بازیکنان تیم ملی بزرگسالان همراه تیم متین در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا که از 28 فروردین  تا 5 اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود، هستند در نظر داریم پس از بازگشت این تیم با معرفی سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تمرینات این تیم را برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ برگزاری مسابقات نوجوانان دختر آسیا نسبت به سال های گذشته عقب افتاده است، گفت: ما برای برگزاری اردوهای تیم ملی نوجوانان نیز برنامه ریزی کرده ایم و در چند روز آینده با معرفی سرمربی و کادر فنی تمرینات این تیم را نیز پی گیری می کنیم. اوایل اردیبهشت اولین مرحله اردوی آمادگی این تیم با دعوت از حدود 30 بازیکن آغاز می شود و نوجوانان دختر کشورمان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که از 19 تا 27 مهر در تایلند برگزار می شود آماده می‌کنند.

کعبی زاده خاطر نشان کرد: بر اساس اهداف و برنامه ریزی‌های فدراسیون، تمام سعی خود را می کنیم که از حداکثر ظرفیت بانوان والیبالیست کشورمان استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار