سرمربی تیم ملی والیبال ایران:

پروجا شایستگی حضور در فینال را دارد

کواچ، سرمربی تیم والیبال پروجا گفت: تیم من شایستگی کسب پیروزی و موفقیت در بازی چهارم را داشته و می‌تواند راهی فینال رقابت‌های سری A1 شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی  والیبال ایران و سرمربی تیم والیبال پروجا در آستانه برگزاری مسابقه چهارم از رقابت‌های پلی‌آف رقابت های سری A1 در مصاحبه ای با ابراز رضایت از وضعیت حاکم بر تیمش گفت: هر مسابقه ای داستان مختص به خودش را دارد و بازی روز چهارشنبه هم از این قاعده مستثنی نبوده و با شرایط خاص خود برگزار خواهد شد.
 
 ما خیلی خوب می‌دانیم چه تیمی را در مقابل داریم ولی من معتقد هستم که تیم والیبال پروجا در سطحی بسیار نزدیک به حریف قدرتمندش تیم پیاچنتزا‌ قرار دارد و همین اعتماد به نفس ما را افزایش داده و باعث می‌شود تا با آگاهی از این موقعیت فنی به مصاف حریف برویم.
 
 به عنوان سرمربی تیم والیبال پروجا اعلام می‌کنم هر آنچه که برای پیروزی مقابل پیاچنتزا در بازی چهارم انجام خواهیم داد و بعد ازآن به تابلوی نتایج نگاه خواهیم کرد تا ببینیم نتایج کسب شده توسط دو تیم چه حرفی برای گفتن خواهند داشت.
 
 وی افزود: هر دو تیم مطالعه دقیقی از یکدیگر داشته‌اند هم آنها خیلی خوب ما را می‌شناسند و هم ما به خوبی از موقعیت آنها آگاهی داریم.
 
 تیم پیاچنتزا در بحث تدافعی علی الخصوص در مورد دیوار دفاعی عملکرد خوبی در مسابقات اخیر داشته است و پیش بینی ما این است که در بازی بعدی والیبالیست‌های حریف از این نظر کاملا بی نقص حاضر شوند.
 
 من به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام تا جلوی عملکرد سمیون و دیگر بازیکنان را بگیرند ما خیلی دوست داریم پیروز شویم و این خواست تیم پروجا از همان ابتدای فصل بوده و تا به حال توانسته آن را در زمین بازی نشان دهد همین انگیزه شرایط را برای عملکرد متفاوت بازیکنانم‌ در زمین بازی فراهم خواهد کرد.

هرآنچه که امکان داشته باشد شاگردان من مقابل چشم هواداران خارق العاده‌ای که برای حمایت از ما به سالن بازی می‌آیند انجام خواهند داد و قطعاً در لحظات سخت و حساس بازی با احساس مسئولیت هر چه بیشتر پیش خواهند رفت.

پیاچنتزا تیم بسیار بزرگی است ولی این تیم با تیم بزرگتری مثل پروجا مواجه خواهد شد. تیمی که خواهان حضور در فینال بازیهاست و از شایستگی بسیار بالایی هم برای فینالیست شدن برخوردار است.

کواچ درمورد اتفاقی که در مورد ضربه پوتی در بازی سوم و بحث ویدئوچک دراین مسابقه رخ داد گفت: اتفاقی که در شنبه گذشته افتاد و نتیجه‌ای که توسط ویدیوچک اعلام شد درست نبود. این اتفاق در ست بسیار مهمی رخ داد درحالی که بازی با نتیجه 13 بر 15 به نفع حریف در حال پیش رفتن بود.

من دیدم که اتفاقاتی این چنینی در بازی‌های قبلی هم رخ داده و خیلی‌ها به آن معترض هستند ولی در این میان کسی که بیش از همه متضرر شد درحقیقت فقط تیم پروجا بود و هیچ کس دراین موردحرفی نزد و همین مسئله مرا آزار داد و باعث شد تا خیلی عصبانی شوم زیرا این اتفاق در لحظه بسیار مهمی برای ما رخ داد.

من امیدوارم که بازیکنانم این عصبانیت را به انرژی مثبت تبدیل کرده و به بهترین نحو در زمین بازی حاضر شده و نتیجه‌ای غرورآفرین کسب کنند.

فکر می‌کنم پروجا از شایستگی بسیار بالایی برخوردار است و با وجود اینکه بسیاری شانس حضور این تیم در فینال را کم ‌می‌دانند من معتقدم که این نگرش درست نیست.

در حال حاضر پروجا در سری A1 قرار دارد و مدت زمان زیادی نیست که تواسته راهی این سری از مسابقات بسیار حساس شود ولی توانسته به خوبی قدرت خود را نشان دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، شایستگی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار