مرحله نیمه نهایی از رقابت‌های پلی آف والیبال سری A ایتالیا برگزار شده و تیم‌های پیاچنتزا و ماچراتا موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دور رفت از مرحله نیمه نهایی از رقابت‌های پلی آف والیبال سری A ایتالیا با رویارویی تیم‌های ماچراتا و مودنا و هم چنین تیم‌های پیاچنتزا و پروجا برگزار شده و دو تیم ماچراتا و پیاچنتزا موفق به پشت سر گذاشتن حریفان خود شدند.  
 
با توجه به اولین حضور تیم پروجا در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های والیبال سری A رسانه های خبری در ایتالیا عملکرد تیم پروجا به مربیگری کواچ را خوب دانسته و اعلام کردند که این تیم هر چند نتیجه را واگذار کرده ولی با سربلندی از زمین خارج شد.

در گزارش‌های منتشره آمده است تیم پیانچنتزا با مربیگری مونتی همانطور که از قبل هم انتظار می‌رفت بسیار موفق ظاهر شده و بازیکنان پیاچنتزا با جرات تحسین برانگیزی توانستند نتیجه را به نفع خود به پایان برند. عملکرد بسیار موفق وتوری، سیمون و فی که از فاصله 9 متری خیلی خوب تیم پروجا را تحت فشار حملات خود قرار دادند جالب توجه بود ولی در مقابل کواچ هم با استناد به بازیکن ارزشمند خود آتاناسیویچ که توانست در این مسابقه باز هم شایستگی‌اش را به نمایش گذارد و همچنین به کارگیری بازیکنانی چون میتیچ و بارنه مقابله خوبی با حریف قدرتمند و با تجربه خود داشته باشد.

در تحلیل‌های منتشره دلیل اصلی شکست تیم پروجا ضعف بازیکنان این تیم در خطوط تدافعی اعلام شده و فاصله این تیم با حریف خود در حملات تیمی زیاد نبوده و فقط پنج درصد فاصله داشته است. با وجود اختلاف‌های بسیار میان دو تیم پروجا و پیاچنتزا شاگردان کواچ در یک ست موفق به کسب امیتاز شده و حریف خود را به شدت دچار مشکل کردند و همین موضوع امیدواری تیم پروجا را برای جبران نتیجه در بازی برگشت مقابل حریف خود بیشتر کرده است.

با توجه به آمار و ارقام اعلام شده بازیکنان تیم پروجا در طول بازی هشت بار دچار اشتباه شده و این در حالی‌است که تیم پیاچنتزا شانزده مرتبه مرتکب اشتباه شده است. شاگردان کواچ در این بازی موفق به کسب یازده پوئن مستقیم شده و بازیکنان مونتی فقط موفق به کسب سه پوئن مستقیم شدند.

دریافت اولی تیم پروجا 23 درصد و دریافت نخست تیم پیاچنتزا  19 درصد بوده است و همچنین تیم پیاچنتزا 53 درصد در حمله موفق بوده وتیم پروجا 48 درصد مقابل حریف پیش رفته است.

در آمار دفاعی هم تیم پروجا فقط موفق به کسب سه پوئن و تیم پیاچنتزا موفق به کسب 10 پوئن شده که بزرگترین ضعف بازیکنان کواچ به دلیل شکست آن‌ها مقابل تیم پیاچنتزا اعلام شده است.

گفتنی است دور برگشت از این رقابت‌ها چهارشنبه شب به میزبانی تیم پروجا برگزار خواهد شد تا کواچ تمام توان خود را برای جبران نتیجه دور رفت بکار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، کواچ ، پیاچنتزا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار