بازیگر نمایش "مرداب روی بام" گفت: تلاش برای تعالی بیشتر و برقراری ارتباط بهتر با نقش از جمله مواردی است که در آثار متعددی که با رضا گوران همکاری داشتم، آموخته ام.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر بهناز جعفری گفت: کارگردان این اثر را با برداشتی شاعرانه از نمایش‌نامه «دونا رزیتا» نوشته‌ی فدریکو گارسیا لورکا -نویسنده مشهور اسپانیایی- به نگارش در آورده که من نیز در آن در نقش خدمتکار بازی میکنم.

وی با تاکید بر اینکه همکاری با گوران برایش بسیار لذت بخش و رضایت بخش است، بیان کرد: نمایش به دور از هر گونه اغراق است و تمامی مفهوم های آن با درایت و درک کارگردان به مخاطب منتقل می شود و برای ارائه اش هیچگونه تمهیدات تئاتر به کار نمی رود.

جعفری که در طول فعالیت های هنری اش چندین همکاری مشترک با رضا گوران داشته است اظهار کرد: فکر می کنم متن های این کارگردان از شاعرانگی بسیار خوبی برخوردار است و به خوبی شناخته شده اند، بنابراین در کارگردانی آن ها نیز می تواند نانوشته های متن را بهتر به بازیگر منتقل کند که این امر در سطح کیفی اثر هم تاثیر زیادی دارد.

بازیگر نمایش "مرداب روی بام" همچنین گفت: گوران به عنوان کارگردان اثر، هیچگاه تا پایان اجرا بازیگرانش را تایید نمی کند و همواره تذکراتی را به آنها می دهد که باعث می شود نقش آفرینان نیز برای اجرایی بهتر تلاش کنند و این امر در آثاری که وی به نگارش در آورده بیشتر به چشم می خورد.
گفتنی است، این اثر هر شب ساعت 19:30 با نقش آفرینی  پانته‌آ پناهی‌ها، بهناز جعفری، ندا مقصودی، ستاره‌پسیانی، دایانا فتحی، عبد آبست، بیتا معیریان، ندا مقصودی و جواد پولادی در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه می رود. همچنین «نورالدین حیدری ماهر؛ تهیه کننده»، «سیامک احصایی؛ طراح صحنه»، «گلنازگلشن؛ طراح لباس»، «آرش گوران؛ آهنگساز»، «محمد گودرزیانی؛ دستیار کارگردان و برنامه ریز»، «یحیی پاکدل؛ طراح پوستر و بروشور»، «ثمر میرفندرسکی؛ دستیار صحنه» و «زهره رحمانی؛ دستیار لباس»، «مهرداد متجلی؛ عکاس» و «بابک احمدی؛ مدیر روابط عمومی» گروه کارگردانی این نمایش هستند.

علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های نمایش مذکور می‌توانند، به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir/ticket  مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.