مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج گفت: نخستین دوره آموزشی اجتماعی و روانشناسی برای رانندگان تاکسی شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، اردلان گفت: این دوره های آموزشی هفته‌ای دو بار در  برگزار می‌شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته به ترتیب تمامی رانندگان تاکسی در این کلاس‌های آموزشی حضور خواهند یافت.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی بهتر و شایسته به شهروندان، این سازمان در سال جاری اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای تمامی رانندگان تاکسی کرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج افزود: اساتید دانشگاهی در زمینه های علوم اجتماعی، علوم تربیتی و مشاوره روانشانسی، آموزش های لازم را در زمینه لزوم بکارگیری اخلاق حرفه ای، اسلامی و همچنین تعامل با مسافران سطح شهر به رانندگان تاکسی ارایه خواهند داد.

وی مردم مداری، نحوه برخورد با معظلات سطح شهر، امکان به وجود آوردن ارتباط دوستانه بین رانندگان تاکسی و مسافران و ایجاد آرامش در راستای روانسازی ترافیک را از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمردند.اردلان بیان کرد: این دوره آموزشی در طول سال تداوم خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این کلاس ها، گامی اساسی در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان در سطح شهر برداریم.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: آموزش ، راننده ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.