مسئولان فدراسیون والیبال اعضای کادر فنی تیم‌های ملی خود را معرفی کردند و نام برخی در این لیست خالی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سال پرترافیک والیبالی‌ها پیش از به صدا درامدن توپ 1393 و سبز شدن درختان آغاز شد، مسئولان فدراسیون از همان ماههای پایانی سال 1392 نسبت به چگونگی حضور تیم‌های ملی ایران در رقابت‌های مختلف آسیایی و جهانی تمهیدات خرد و کلان خود را اتخاذ کردند.  
 
نکته مهم و قابل تامل در این برنامه‌ریزی‌های اساسی و سرنوشت ساز انتخاب اعضای کادر فنی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف است. 

پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال چند روز پیش اسامی کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان هم اعلام کرد و به نوعی کار تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا به دست این سرمربیان سپرده شد. افراد منتخب با توجه به کارنامه کاری جزو مربیان تاثیرگذار در والیبال ایران هستند و هیچ شک و شبهه ای در این خصوص وجود ندارد اما چه خوب بود فدراسیونی‌ها دیگر مربیان صاحب نام والیبال ایران زمین را هم فراموش نکنند.



" بهروز عطایی" مربی جوانان والیبال کشورمان در طول سال‌های اخیر توانست در سطح مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور عناوین بسیار خوب و درخشانی را کسب کند اما در طول این سال‌ها پس از پایان مسابقات باشگاهی وی به جای نیمکت نشینی در تیم‌های ملی مختلف خانه نشین می‌شود و خود را برای ارائه تفکرات حرفه ایش در لیگ سال آینده آماده می‌کند.

چه خوب است مسئولان فدراسیون در زمان انتخاب کادر فنی روی کارنامه افراد مربیان دقت نظر بیشتری داشته باشند و همان طور که کادر فنی تیم‌های ملی ملاک اصلی خود را برای انتخاب بازیکنان به تیم ملی مسابقات باشگاهی قرار می‌دهند، فدراسیونی‌ها هم برای گزینش مربیان ملی خود به نتایج باشگاهی توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: عطایی ، والیبال ، کاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار