یکی از مقامات ارشدشرکت "اچ پی"اعلام کرد این شرکت تمایل دارد هرچه سریعتر به بازار پررونق و پرسود ایران و عراق وارد شود .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری گلف نیوز ؛‌ به گفته یکی از مقامات ارشد این شرکت بزرگ ایران و عراق یکی از فرصت های تجاری عالی برای هر سرمایه گذار و تاجری محسوب می شود و " اچ پی " نیز از این قاعده مستثنی نیست . 

بر اساس اظهارات این مسئول مالی ،‌علاوه بر " اچ پی"‌بسیاری از شرکت ها و کارخانه داران اروپایی منتظر رفع کامل تحریم های غرب علیه ایران هستند تا بتوانند وارد بازار پرسود ایران شوند . 

گفتنی است از سال 2010 تحریم های غرب علیه صنعت نفت و همچنین بانک داری ایران تشدید گردید . این تشدید تحریم ها با اتهام تلاش ایران برای ساخت سلاح اتمی در نیروگاههای هسته ای خود اعمال گردیده است . 

"ماتیو توماس " مدیر فروش شرکت اچ پی در منطقه خاورمیانه دراین باره اظهار داشت : ما منتظر چراغ سبز از سوی سازمان تجارت جهانی و اداره مرکزی شرکت برای ورود به بازار ایران هستیم . هم اکنون اجازه سفر به ایران برای ارزیابی شرایط را داریم . این دو بازار اهمیت فراوانی برای شرکت دارند و چنانچه تحریم ها علیه ایران لغو شود  می توان از آن بعنوان فرصتی تکرار نشدنی در شرکت استفاده کرد .

شرکت " اچ پی " در عراق حضور مستقیم ندارد اما محصولات این شرکت توسط واسطه ها  در این کشور عرضه می گردد . توماس همچنین تصریح کرد : ما حضور در بازار عراق را نیز به دقت پیگیری می کنیم . امیدواریم تا پایان 2014 بازار مالی عراق نیز بهروی شرکت های غربی باز شود . ما از نزدیک با شرکت های آمریکایی وشرکای تجاری خود در دیگر دیگر کشورهای اروپایی ارتباط دارم و هرگونه اقدام از سوی آنان را رصد می کنیم . 


انتهای پیام /
برچسب ها: تمایل ، ایران ، اقتصاد ، شرکت ، مالی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار