درپایان معاملات بورس انرژی؛

مشتریان در حال محک زدن خرید نفت از "بورس انرژی "

ششمین عرضه نفت خام در حالی با فروش 438 بشکه ای از این محصول به پایان رسید که بسیاری از مصرف کنندگان می گویند در حال امتحان کردن این بازار جدید هستند.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، در معاملات دوشنبه  25 فروردین ،  ششمین  محموله نفت خام سبک از سوی شرکت ملی نفت ایران روی تابلو عرضه رفت .امروز 2920 بشکه نفت خام به قیمت هر بشکه 308 هزار تومان پیش روی خریداران قرار گرفت که 438 بشکه از آن به ارزش 1 میلیارد و 350 میلیون ریال خریداری شد.

میعانات گازی که حالا 5 ماه از تشکیل بازارش می گذرد مشتریان دائمی پیدا کرده است. شرکت ملی نفت 2380 بشکه میعانات گازی پالایش گاز ایلام را در لیست عرضه های امروز گذاشت. مشتریان هم کل این محموله را به قیمت 4 میلیارد و 850 میلیون  ریال خریداری کردند. 

امروز همچنین پروپیلن پالایش نفت شازند در رینگ بین الملل و آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس در رینگ داخلی عرضه شد که توافقی بین خریداران و فروشندگان صورت نگرفت.

همچنین در بازار مشتقه ( تابلو برق) هم امروز خرید و فروش برق در قالب قراردادهای سلف موازی استاندارد پیگیری شد.در جریان معاملات برق امروز 332 قرارداد سلف موازی استاندارد برق به ارزش 3 میلیارد و 912 میلیون ریال داد و ستد شد.

حجم معاملات امروز بورس انرژی در دو بازار فیزیکی و مشتقه از10 میلیارد و 100 ریال میلیون ریال بیشتر شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، انرژی ، شاخص ، سهام ، شرکت ، متانول ، بشکه ، نفت ، سلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار