رئیس هیئت مدیره دندانپزشکی ایلام گفت: رعایت اصولی و منطقی تعرفه های دندانپزشکی یکی از اهداف و خواسته هایی است که ما دندانپزشکان نهایت اهتمام خود را برای تحقق آن بکار می گیریم.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، کریم لاله ماژین صبح امروز در نشست گروه دندانپزشکی ایلام، اظهار کرد: خوشبختانه در ماه های اخیر تلاش ها و اقدامات خوب و درخور توجهی از سوی مسئولان دانشگاه و به ویژه ریاست دانشگاه به حوزه دندانپزشکی توجه ویژه ای معطوف شده است که از دغدغه این عزیزان نسبت به رفع مشکلات و مسائل این حوزه حکایت دارد.

وی افزود: رفع مشکلات و نارسایی های حوزه دندانپزشکی در سایه همدلی و همکاری همدیگر ممکن است و انشاالله که بتوانیم از این توجه ارزشمند و مثبت به حوزه دندانپزشکی از سوی مسئولان دانشگاه به بهترین وجه بهره ببریم.

رئیس هیات مدیره دندانپزشکی استان ایلام تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار خواهیم گرفت و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

وی گفت: همکاران  بنده آمادگی این را دارند که در زمینه ی آموزش مسائل دندانپزشکی در دانشگاه اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار استفاده کنندگان و دانشجویان حوزه دندانپزشکی قرار دهند.

لاله ماژین عنوان کرد : رعایت اصولی و منطقی تعرفه های دندانپزشکی یکی از اهداف و خواسته هایی است که ما دندانپزشکان نهایت اهتمام خود را برای تحقق آن بکار می گیریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز با تبریک روز دندانپزشکی اظهار کرد: حوزه دندانپزشکی یکی از حوزه های مهم و با اهمیت در دانشگاه است که توجه ویژه ای را می طلبد تا بتوانیم دغدغه ها و خواسته های مربوط به آن را مرتفع سازیم.

عبدالنور کرد جمشیدی افزود: تعامل بین دندانپزشکان و سایر حوزه های دانشگاه از جمله حوزه درمان می تواند به ارتقاء سطح خدمات به مردم ختم شود و رضایتمندی عمومی را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد دندانپزشکان باید توسط منتخب یکی از خود دندانپزشکان صورت گیرد، خاطرنشان کرد: به واسطه اینکه دندانپزشکان نسبت به سایر افراد اشراف بیشتر و بهتری به مسائل و مشکلات حوزه ی خود دارند، ایجاب می کند از سوی این گروه فردی عهده دار نظارت بر عملکرد دندانپزشکان و ارائه گزارش عملکرد آنان به دانشگاه باشد و به عنوان رابط بین دندانپزشکان و دانشگاه سعی در تسهیل امور داشته باشد.

کرد جمشیدی تصریح کرد: ما مجموعه ی معاونت درمان آمادگی کامل داریم که در تمامی زمینه ها ارتباط مستمر، بی واسطه و مثمرثمری با حوزه ی دندانپزشکی به منظور تحقق اهداف و خواسته های مشترک داشته باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه گروه دندانپزشکی استان افرادی هستند که از نظر سابقه کاری و خدمت شایسته به مردم نام نیک و درخشانی دارند که لازم است از خدمات ارزشمند آنان به بهترین شکل تقدیر کنیم.

راضی ناصری فر افزود: خوشبختانه تعامل سازنده و مثبت بین گروه دندانپزشکی با حوزه  بهداشت مثال زدنی است و لازم است که این تعامل و همبستگی برای رفع مشکلات و مسائل این حوزه همچنان تداوم یابد.

وی تصریح کرد: همه  ما به عنوان اعضاء یک تیم در عرصه ی سلامت خدمت می کنیم و در این راه شایستگی های فراوان و قابل تحسینی از سوی دندانپزشکان به مردم و جامعه  هدف ارائه شده که نشانگر دلسوزی و مسئولیت پذیری آنان در عرصه  خدمتگزاری است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: هدفمان این است که در این گونه جلسات نکات و دیدگاه هایی را مطرح و بررسی کنیم که تعامل و همکاری ها را به بالاترین سطح ممکن برساند چرا که مبحث بهداشت یک موضوع نسبی است و با کمک یکدیگر فقط می توانیم سطح خدمات را در این حوزه ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.