صدای روسیه در گزارشی اعلام کرد: آمریکا در پشت پرده تمامی خشونت‌های جهان می‌باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "وکالة الانباء أونا" ، رادیو صدای روسیه امروز در گزارشی واشنگتن را متهم ساخت که در پشت تمامی خشونت‌های جهان قرار دارد.

رادیو صدای روسیه اعلام کرد :  ایالات متحده آمریکا به ناآرامی‌ها در مصر و جهان عرب دامن می‌زند.

صدای روسیه گفت : خشونت‌ها ابتدا در تونس شروع گردید و سپس در مصر روبه افزایش رفت ؛ پس از آن هم نوبت به لیبی رسید که مکانی برای حضور گسترده تروریست‌ها و افراد تندرو گشت؛ و پس از آن  ، نوبت به مسلح کردن شبه‌نظامیان سوری به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها برای نابود کردن دمشق همراه با حمایت های مالی و سیاسی در مسأله بحران اوکراین رسید.

رادیو صدای روسیه سپس در گزارش امروز خود می‌گوید :  تمامی این وقائع و تنش‌ها در جهان به یک مسبب برمی‌گردد و آن هم واشنگتن می‌باشد که سعی دارد تا خشونت‌ها را در جهان بخاطر سیطره بر کشورها و تضعیف‌شان گسترش دهد.

رادیو روسیه سپس می‌افزاید : واشنگتن از انقلاب‌های عربی برای بهره‌گیری برای منافع خود سوء استفاده می‌کند ؛ اما پس از ایستادگی سوریه ضد دشمنی‌های آمریکا به سختی شکست خورد؛ چیزی که باعث گردید تا منجر به شکست استراتژی آمریکا در تمامی جبهه‌ها گردید.

صدای روسیه همچنین گفت : سلطه آمریکا سقوط کرده است و جهان تغییر نموده و پیشرفت کرده است و دیگر دربرابر آمریکا تسلیم نمی‌گردد ، بلکه بسوی آینده‌ای بهتر در حرکت می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار