در بازی سوم از رقابت‌های پلی آف والیبال سری 1 A ایتالیا تیم پروجا مقابل پیاچنتزا نتیجه را 2 بر سه واگذار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در ادامه برگزاری مسابقات پلی‌آف رقابت‌های والیبال سری 1 A تیم پروجا به مربیگری کواچ مقابل تیم پیاچنتزا نتیجه را 2 بر سه واگذار کرد این مسابقه در خانه پیاچنتزا با یک دقیقه سکوت در ابتدای بازی به  یاد 2  خبرنگار ورزشی آغاز شد.

در ست نخست تیم پیاچنتزا توانست با اختلاف سیزده امتیاز نسبت به پروجا 25 بر12 به پیروزی رسیده و بازی بسیار خوب و تماشایی را به نمایش بگذارد.

سرعت بسیار بالای والیبالیست‌های پیاچنتزا خبر از آن می‌داد که آنها حاضر به از دست دادن امتیاز این مسابقه نیستند. آنها در تلاش بودند تا در ست دوم  فضای لازم را برای قدرت نمایی به حریف ندهند و در نهایت نتوانستند موفق پیش رفته و این ست را با نتیجه 25 بر21 به نفع شاگردان کواچ پایان یافت.

 در ست سوم با حضور زلاتانوف، لروکس و سیمون تیم  با هماهنگی بسیار خوبی پیش رفته و عملکرد "فی"‌ بازیکن شماره 11 این تیم هم قابل توجه بود و تلاش آنها به ثمر نشسته و توانست زمینه پیروزی تیمشان در این ست را فراهم کند و سرانجام ست سوم با نتیجه 25 بر19 به نفع پیاچنتزا پایان گرفت.

 در ست چهارم از این مسابقه تیم پیاچپتزا که از ابتدای بازی از خود از عملکرد نوسانی به نمایش  گذاشته بود با فشار بسیار زیاد سیمون و زلاتوف بر روی حریف دنبال شد. از طرفی آتاناسیوویچ و وویوچ از فاصله نه متری پیاچنتزا را مورد حملات بسیار جدی قراردادند و سرانجام تیم میزبان از پس ضربات موزون و هماهنگ این بازیکنان برنیامد و ست چهارم بعد از تلاش مستمر تیم پروجا به نفع این تیم و با نتیجه 25 بر21 اتمام یافت و پرونده ست پنجم هم سرانجام بعد از تنش بسیاربالای بازیکنان دو تیم با نتیجه 15 بر 13 به نفع تیم میزبان تمام شد.

نکته جالب توجه در این مسابقه مقاومت جالب توجه بازیکنان پروجا و البته عصبانیت این بازیکنان است که نتوانست شرایط را به نفع آنها به پیش ببرد. این در حالی است که طی چند مسابقه اخیر عملکرد سیمون و زلاتانوف بسیارمتفاوت بود و آنها با درخشش بسیار بالایی دراین بازی حاضر شدند.

امار و ارقام اعلام شده نشان می‌دهد که دو تیم رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر داشته و این مسابقه با فاصله زیادی از تواناییهای فنی برگزار نشده است. در طول جریان این بازی زلاتانوف بازیکن شماره 24 پیاچنتزا با کسب دو امتیاز پوئن مستقیم به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شد.

ساموئل پاپی بازیکن شماره هشت تیم والیبال پیا چنتزا در پایان بازی گفت: برگزاری مسابقه درهر سه روز بسیار سخت و سنگین بوده و این نکته‌ای است که همه به آن اشراف دارند. تیم ما دراین مسابقه هم در بخش حمله و هم در بخش دفاع بسیار خوب و قابل قبول ظاهر شد و این درحالیست که تیم بازیکنان تیم پروجا از نظر فیزیکی در موقعیتی ما فوق تصور بالا قرار داشتند.

ما در این بازی تحت فشار بسیار زیاد آنها قرار داشیتم و سرانجام توانستیم به موفقیت و پیروزی دست یابیم.

حالا باید خود را برای بازی چهارم آماده کنیم خیلی خوب می‌دانم که درخانه پروجا بازی بسیار سختی خواهیم داشت.
نمانجا پتریچ بازیکن شماره 12 تیم پروجا گفت: بازی سوم کما بیش شبیه به مسابقه دوم بود در این بازی هماهنگی بسیار خوبی میان بازیکنان ما وجود داشت. حریف هم خیلی خوب توانست توان و قدرت خود را نشان دهد. ما در ست نخست ضعیف ظاهر شدیم ولی در نهایت توانستیم به خوبی بر روند بازی حاکم شویم ولی در نهایت بازی به نفع حریف به پایان رسید.

حالا هم به فکر مسابقه بعدی هستیم. فکر می کنم که در بازی آینده بتوانیم نتیجه را به نفع خود به پایان برده و این شکست را جبران کنیم.

گفتنی است، این مسابقه با حضور 2253 تماشاجی برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایش ، حریف ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار