مسئول بسیج دانشکده فنی دانشگاه تهران از برگزاری نشست بررسی رویکرد سیاست خارجی و راهبرد هسته‌ای دولت یازدهم با حضور ناصر نوبری خبر داد.

"علیرضا مهری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از برگزاری نشست بررسی رویکرد سیاست خارجی و راهبرد هسته‌ای دولت یازدهم خبر داد و گفت: متاسفانه جریان روشن‌فکری حاضر به دفاع از عملکرد سیاست خارجی دولت نشد و تیم مذاکره‌کننده باید مردم را محرم دانسته و به حق آگاهی آن‌ها احترام بگذارد.
 
وی با بیان اینکه معدود نمایندگان وزارت خارجه حاضر به حضور در این نشست شده بودند اما از پذیرش دعوت سر باز زدند، اظهار داشت: دو نفر از مسئولان وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی نیز دعوت برای شرکت در این برنامه را نپذیرفتند.
 
مسئول بسیج دانشکده فنی دانشگاه تهران تصریح کرد: در این برنامه "ناصر نوبری" سفیر اسبق ایران در شوروی و دیپلمات باسابقه وزارت خارجه، "فؤاد ایزدی" کارشناس برجسته مسائل آمریکا و عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان و "محمد صاحبکار" مسئول شرکت‌های دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به بیان دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.

مهری خاطرنشان کرد: این برنامه فردا (یک‌شنبه) 24 فروردین رأس ساعت 15 در تالار شهید رجب‌بیگی دانشکده فنی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار