دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه دوره‌های آشنایی با تاریخ معاصر ایران را با مشارکت طلاب و فرهیختگان از 21 فروردین تا 8خرداد ماه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، داود آتشگاهی، دبیر اجرایی دوره‌های جریان شناسی فرهنگی سیاسی تاریخ معاصر ایران در تبیین ضرورت برگزاری این دوره‌ها گفت: آگاهی اقشار جامعه به ویژه طلاب و دانشگاهیان از جریانات تاریخ معاصر به منظور ارتقای بصیرت و اتخاذ تصمیم درست در مواجهه با جریانات گوناگون از ضروریات شرکت افراد در این دوره است.

وی ادامه داد: بر این اساس در عرصه فرهنگی سرفصل‌های این دوره شامل جریان شناسی سینما، ادیان و فرق، مطبوعات و سایت‌های خبری، تاریخ انگاری، فضای مجازی و ماهواره و روحانیت بعد از انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی درباره استادان این دوره گفت: استادان این دوره حجج اسلام خسروپناه، مهدی ابوطالبی و واعظی و آقایان دکتر موسی حقانی، نجفی، دکتر کوشکی، دکتر نادر طلاب‌زاده و دکتر فیاض هستند. 
 
گفتنی است، این دوره‌ها ویژه طلاب، دانشجویان،‌فرهنگیان و نخبگان شهر مقدس قم از  21 فروردین تا 8 خرداد هر هفته ساعت 15 تا 17 در حال برگزاری است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار