اقدام به موقع آموزش و پرورش،

انتقال دانش آموزان مدرسه دانشمند به مکانی امن

با وجود اینکه بارها بارها درباره گود برداری‌های غیر اصولی و خطرات ناشی از آن تذکر داده شده، اما باز هم در گوشه و کنار شهر این عمل غیر اصولی، نگرانی همسایگان و شهروندان را برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  والدین دانش آموزان مدرسه دانشمند واقع در بلوار دادمان در منطقه 2 از جمله شهروندانی هستند که ترس از خطرات ناشی از گودبرداری غیراصولی در همسایگی مدرسه فرزندانشان، آنان را نگران کرده است.
 
نگرانی از ریزش ساختمام مدرسه بر سر دلبندشان، آنان را برای آن داشت تا برای رفع این مشکل خطر آفرینی از مسئولین و همچنین وزارت آموزش و پرورش تقاضای کمک نمایند. تقاضاهایی همچون ایمن‌سازی مکان تحصیل فرزندانشان و یا جابه جایی دانش آموزان  به مکانی که از لحاظ ایمنی‌ها حائز شرایط لازم است همین نگرانی و تقاضای والدین، ما را برای آن داشت تا مشکل را از وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنیم.
 
مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در این خصوص گفت: اواخر سال گذشته مطلع شدیم، انجام یک گودبرداری غیر اصولی در کنار مدرسه دانشمند باعث نگرانی والدین  دانش آموزان شده است به همین منظور کارشناس نوسازی سازمان را به مکان مورد نظر فرستادیم و از طرف دیگر نیز با شهرداری منطقه در جهت بررسی استاندارد بودن شرایط لازم مکاتباتی صورت گرفت.
 
وی در ادامه افزود: شهرداری نیز با انجام  اقدامات لازم، ایمنی مدرسه از تامین نمود که این اقدامات مورد تاید کارشناسان نوسازی سازمان نیز قرار گرفت.
 
ثقفی همچنین تصریح کرد: اما از آنجا که والدین دانش آموزان همچنان نگران سلامتی فرزندان خود بودند، از این رو به جهت احترامی  که برای نگرانی خانواده‌ها قائل بودیم، بلافاصله برای جا به جا کردن دانش آموزان هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و به این ترتیب تا تلاش‌های مسئولین مدرسه مکان جدید و ایمن پیدا و دانش‌آموزان هم اکنون به این مکان منتقل شدند و هیچ خطری دانش آموزان را تهدید نمی‌کند.
 
مدرسه دانشمند یکی از اماکنی است که خطر گودبرداری غیراصولی سلامت دانش آموزانش را تهدید می‌کرد، اما از خاطر نرود، گودبرداری‌های غیر اصولی بسیاری همچنان جان شهروندان را تهدید می‌کند خطری که اگر مسئولین مربوط و مهندسین ساختمان از آن غافل شوند، عواقب غیر قابل جبرانی گریبان گیر همسایگان بی‌گناه ساختمان‌های شروع به ساخت خواهد شد.
 
گزارش از: راضیه آقائی
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار