رییس جدید مرکز آموزش مدیریت دولتی از دستور کار قرار گرفتن توسعه متوازن مدیریت در نظام اداری کشور خبر داد و گفت: توسعه متوازن در نظام اداری کشور باید توسط مرکز آموزش در مراکز استانی حرکت کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اسماعیل ملک اخلاق در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی اظهار داشت: نهضت علمی مدیریت در ایران در سال 46 آغاز شد و مدال بروکراسی سنتی و تخصصی اداری در ایران هم‌چنان ادامه دارد.
 
 رییس جدید مرکز آموزش مدیریت دولتی ادامه داد: توسعه متوازن در نظام اداری کشور باید در دستور کار قرار بگیرد و این توسعه مدیریت در کنار معاونت توسعه و سرمایه انسانی رییس جمهور معنا‌دار می‌شود.
 
وی تأکید کرد: مرکز آموزش باید به سرعت مراکز استانی خود را به درک دقیق از توسعه محلی حرکت دهد.
 
وی گفت: متأسفانه رابطه مرکز آموزش با مناطق استانی قطع شده است اما مراکز به شدت به آموزش، تحلیل و شناخت از نظام اداری استان‌ها نیاز دارند.
 
ملک اخلاق ادامه داد: آموزش با قوانین و الزامات در نظام اداری شکل نمی‌گیرد و ما در استان‌ها باید سیستم یادگیری را تقویت کنیم و در واقع مسلط به آموزش، پژوهش و مشاوره باید در مرکز آموزش مدیریت شکل گرفته و تقویت شود.
 
رییس جدید مرکز آموزش مدیریت دولتی‌ تأکید کرد: در این راستا دو طرح آسیب شناسی مرکز آموزش و استان‌ها همچنین پروژه احیای جایگاه مرکز آموزش باید به سرعت در دستور کار قرار بگیرد.
 
ملک اخلاق گفت: پروژه برند سازی و احیای جایگاه مرکز آموزش مدیریت دولتی باید مورد توجه باشد و این می‌تواند از طریق همکاری بین‌المللی و تحقیق و پژوهش انجام شود.
 
وی پیشنهاد محمد باقر نوبخت در تبدیل مرکز آموزش به اتاق فکر اشاره کرد و افزود: می‌توانیم این اتاق فکر را در مرکز ایجاد کنیم تا شهرت و اعتبار مرکز آموزش مدیریت دولتی احیا شود.
 
وی خاطرنشان کرد: جایگاه مرکز آموزش به کمک نیروهای درونی و حمایت‌های معاونت برنامه و معاونت توسعه احیا و مرکز پویاتر از گذشته با نو اندیشی سازمانی، تحول گرایی، همکاری دسته جمعی، احترام متقابل، تناسبات انسانی و رفتار مدیریتی انجام شدنی است.
انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، اداری ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار