سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

سه شنبه هفته جاری؛ نشست خبری سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری نشست خبری خود در 26 فروردین ماه خبر داد.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اولین جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در سال جدید(1393)، اظهار داشت: جبهه در حال تدوین راهبرد و راهکار است اما در کلیت امر تقویت و انسجام درونی جبهه پیگیری می‌شود.

وی درباره اولین نشست خبری خود در سال جدید خبر داد و گفت: این نشست، سه شنبه هفته جاری؛ 26 فروردین ماه در دفتر جامعه اسلامی مهندسین ساعت 10 صبح برگزار شده و راهبرد جبهه در سال 93 به صورت جامع بیان خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به 3 حزب جدیدی که به جبهه اضافه شده‌اند، افزود:هم اکنون با تک تک احزاب و تشکل‌های عضو جبهه(17 تشکل) پیرامون راه‌های تقویت عملکرد و فعالیت‌هایشان صحبت می‌کنیم، اما در سطح کلان سهم خود را در انسجام و اتحاد اصولگرایان و تجمیع آنان ادا خواهیم کرد.

سجادی با بیان اینکه در سال 93 مذاکرات با احزاب جامع اصولگرا را ادامه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: مذاکرات با احزاب و تشکل‌های جناح اصولگرایی بویژه جامعتین(جامعه روحانیت مبارز و مدرسین) که پیش از این نیز با آنان درباره بحث‌های کارشناسی در ارتباط بودیم و از آن‌ها راهنمایی می‌گرفتیم در سال جدید از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار