دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت:‌ "رهبر معظم انقلاب" در سال‌های گذشته نیز برای نام‌گذاری سال‌ها، جهاد اقتصادی، حماسه اقتصادی و نظیر آنرا به کار گرفته‌اند که نشان می‌دهد رونق کامل جریان اقتصادی آفرینش حماسه بزرگ با مدیریت جهادی را می‌طلبد.

"محمدنبی حبیبی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شعار "مقام معظم رهبری" مبنی بر "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"‌ با عنوان نقشه راه سال 93، اظهار داشت: "رهبر معظم انقلاب" در سال‌های گذشته نیز برای نام‌گذاری سال‌ها، جهاد اقتصادی، حماسه اقتصادی و نظیر آنرا به کار گرفته‌اند که نشان می‌دهد رونق کامل جریان اقتصادی آفرینش حماسه بزرگ با مدیریت جهادی را می‌طلبد.   
 
وی با بیان اینکه با فعالیت معمولی و عادی نمی‌توان به حل مشکلات اقتصادی امیدوار بود، ادامه داد: اگر مسئولین مدیریت جهادی را اعمال کنند، حماسه اقتصادی تحقق خواهد یافت اما انتظار این نیست که مسئولین به کارهای گذشته خود تکیه و بار دیگر بخش دولتی را فعال کنند.   
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه آوردن مردم به صحنه‌های اقتصادی بایستی مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد، افزود: در صورت حضور حداکثری مردم هم مدیریت جهادی و هم بسیج عمومی برای فعالیت در شئون مختلف اقتصادی محقق خواهد شد.   
 
حبیبی گفت: دولت‌ها تاکنون شعار مردمی شدن اقتصاد را بسیار تکرار کرده‌اند اما تا به حال موفقیت چشم‌گیری را از آنها شاهد نبوده‌ایم علت این امر این است که بایستی انگیزه لازم برای بسیاری از مدیران دولتی و بدنه اجرایی کشور بوجود آید تا انگیزه حضور فعال مردم در صحنه‌های اقتصادی را افزایش دهند.  
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری به موضوعات فرهنگی و هشدار "مقام معظم رهبری" در این باره اشاره کرد و بیان داشت: طراح اصلی تعابیر تهاجم، شبیخون و قتل عام فرهنگی در سال‌های گذشته خود "معظم‌له" بودند که توفیق چندانی هم در این زمینه از سوی مسئولین ندیده‌ایم.   
 
وی اضافه کرد: لازمه موفقیت در عرصه فرهنگی طراحی برنامه‌های جدید در میدان تدوین و اجرایی امور فرهنگی است که البته منوط به دولتمردان نیست.   
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بی‌طرف بودن دولت در مسائل فرهنگی نیز امری نادرست است، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه، نهادهای فرهنگی مردمی و دستگاه‌های ذی‌ربط بایستی با برنامه‌ریزی‌های منسجم بیشتر از گذشته وارد میدان شوند تا نابسامانی فرهنگی نیز رفع شود.   
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار