دشمنان ملت ایران ،همواره به دنبال بهانه هستند و موضوع هسته‌ای یکی از بهانه‌های آن ها برای دشمنی با ملت بصیر ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور در نخستین آیین وحدت بخش نماز جمعه در سال جدید و در جمع با شکوه مردم ولایی ودیندار کرمان، به نامگذاری امسال با عنوان ( اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: معظم له برای ترسیم راه هر ساله شعاری را مطرح می کنند تا مردم بدانند که از چه طریق و خطی حرکت کنند.

وی ، خاطر نشان کرد:اقتصاد و فرهنگ دو موضوع مهم کشور هستند و مقام معظم رهبری با این شعار مسیر حرکت مسئولان و مردم را ترسیم کردند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تلاش استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا ، برای ضربه زدن به اقتصاد و فرهنگ کشور ما افزود : آنها بر اساس تئوری‌ها و برنامه‌ ریزی‌های خود احساس کرده‌اند با ضربه زدن به دو مقوله ی اقتصادو فرهنگ زمین‌ گیر و تسلیم می شویم.

حجت الاسلام عرب پور گفت: دشمن با به کار گیری ابزارهایی مانند ، ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی برای القای فرهنگ خود و استحاله فرهنگی جامعه اقدام می‌کنند و خیال می‌کنند اگر سبب استحاله فرهنگی کشوری شوند، می‌توانند ملت را به زانو درآورند.

 حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه ردپای ظلم آمریکا در همه جا مشخص است، گفت: زندان های آمریکا از افراد بی گناه بسیاری، پر شده و این در حالی است که ادعای حمایت از حقوق بشر را مطرح می کند و قصد دارد با این حرف ها ملت ایران را به چالش بکشد.

امام جمعه موقت کرمان، عزم ملی را، به معنای احساس تکلیف همه مردم دانست و افزود: سرمایه داران در راستای اشتغال زایی در کشور قدم بردارند زیرا بودجه دولت جوابگو نیست، به همین علت دولت راه را برای سرمایه گذاری هموار و بانک ها نیز باید در تسهیل اموربا سرمایه گذاران همکاری کنند.

  امام جمعه موقت کرمان به مهمانان نوروزی استان خوش آمد گفت و با اشاره به همزمانی آغاز سال جدید با ایام فاطمیه، از مردم بصیر کرمان خواست تا حرمت این ایام حفظ شود./س
برچسب ها: دشمنان ، ملت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.