شیوه های جدید انتقال و تحویل کالا روز به روز پیشرفته تر می شود. آخرین روش تحویل کالا استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین است. یکی از شرکت های پیش رو در این امر شرکت آمازون است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مدیر اجرایی این شرکت Jeff Bezos به سهامداران می گوید که شرکت چندین نسل از وسیله اتوماتیک هوایی را آزمایش کرده است و در حال طراحی نسل های آینده آنها است. آمازون سخت در تلاش است تا وسیله نقلیه هوایی خودکار کوچک و کارآمدی را طراحی کند تا بتواند با قدرت خود بسته های تحویلی را کمتر از 30 دقیقه به درب منازل برساند.

مدیر اجرایی آمازون Jeff Bezos در نامه خود در سال 2013 که پنج شنبه منتشر شد؛ اعلام کرده است که این شرکت بعد از آزمایش های متعدد در حال طراحی نسل های بعدی این وسایل نقلیه پرنده است. تیم تحقیقاتی ما پنج و ششمین نسل این وسایل نقلیه را مورد آزمایش قرار داده است و در حال طراحی نسل هفتم و هشتم این پرنده های هوشمند است.

شرکت آمازون می خواهد بسته هایی را که به اندازه یک جعبه کفش است را به مدت نیم ساعت پس از انجام سفارش بوسیله پرنده های کنترلی خود به درب منازل برساند.

کشورهایی مثل چین و ایالات متحده عربی نیز از اواخر سال گذشته, تحویل بسته و اسناد مختلف را بوسیله هواپیماهای کنترلی مورد آزمایش قرار داده اند.

اگر شرکت آمازون بتواند تحویل بی عیب و نقضی با استفاده از این وسایل نقلیه داشته باشد, مشتری های خود را, حداقل در ماه های اولیه استفاده از آنها چندین برابر خواهد کرد.

این شرکت توضیح نداده است که چه تضمینی وجود دارد تا این وسایل در راه رفت یا برگشت دزدیده نشوند و چگونه تحویل کالا به مشتری تایید خواهد شد.

برچسب ها: amazon ، aerial ، delivery
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار