نگهداشت شهر ملاک سنجش عملکرد مدیریت شهری است و عملکرد شهرداران نواحی ده گانه شمال تهران بر اساس نحوه نگهداشت آن ناحیه ارزیابی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : نگهداشت شهر و توجه به وضعیت معابر به عنوان یکی از اولویت های مهم عملکردی شهرداری است که اجرای کامل این امر نظارت مستقیم و جدی شهرداران نواحی بر نحوه عملکرد پیمانکاران را می طلبد.
 
وی با اشاره به پروژه های شهری در حال اجرا در منطقه تصریح کرد : تسریع و تسهیل در اجرای پروژه ها مهم است اما لازم است مدیریت شهری منطقه به خصوص شهرداران نواحی با علاقه و پشتکار همه ابعاد طرح نگهداشت شهر را در نظر گرفته و به طور جهادی کار کنند و اجرای آن را در تمام زیر مجموعه های خود  مورد تاکید قرار دهند.
 
یزدانی تصریح کرد : نظافت و پاکسازی معابر، فضاهای سبز ، انهار، لکه گیری آسفالت ، ساماندهی پیاده روها ، جداول ، پایانه های مسافربری ، حصارهای کارگاهی و ... از جمله موارد طرح نظارت بر وضعیت نگهداشت شهر است که مبنای ارزیابی عملکرد مناطق شهرداری تهران به شمار می رود و باید با دقت انجام شود.
 
شهردار منطقه یک افزود: طرح نگهداشت شهر با هدف ارائه خدمات مطلوبتر و ارتقاء سطح رضایت شهروندان به طور مستمر اجرا می شود.

برچسب ها: مدیریت ، سنجش ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار