قلعه نویی: علاقه ای به ماندن در استقلال ندارم/در این یک سال به اندازه 10 سال پیر شدم!

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: دیگر علاقه ای به ماندن در استقلال ندارم چرا که در یک سال به اندازه 10 سال پیر شدم.

امیر قلعه نویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فوتبال فراز و نشیب زیادی دارد، اگر کسی از من دلخور شده عذر خواهی می‌کنم، بازی سختی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید در حد واندازه نام استقلال بازی کنیم، تمرکز کافی داریم تا برنده بازی باشیم، فردا هرنتیجه ای حاصل شود به نفع فوتبال ایران خواهد بود.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: مادر این بازی مجید غلام‌نژاد، سیاوش اکبر پور و محمدنظری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم وتیموریان هم از بازی محروم است.

قلعه نویی درباره حضور بازیکنان استقلال درتیم ملی فوتبال گفت: به طور حتم تصمیمی که به نفع فوتبال ایران گرفته شود پس از اتمام بازی‌های لیگ برتر صورت خواهد گرفت و باید بازیکنان بازیهای حساس لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را تمام کنند سپس تصمیم درست به نفع تیم ملی گرفته خواهد شد.

قلعه نویی درباره استقبال کم تماشاگران در بازیهای خانگی استقلال در بازیهای خانگی تصریح کرد: استقبال تماشاگران در شهرستان بهتر از تهران بود.

وقتی تماشاگران و هواداران برای دیدن بازیها به ورزشگاه آزادی آمدند بی‌غیرت شعارهایشان بود. همین بازیکنان پارسال تا فینال رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتند و تیم را به لیگ قهرمانان رساندند، چطور این فصل بی‌غیرت لقب می‌گیرند؟

وی ادامه داد: بعضی از قلم به دستان تیم را کوبیدند ولی افرادی مثل امیر حسین صادقی با پارگی مینیسک در بازیهای متعدد به میدان رفتند، صادقی قبل از جام جهانی این فداکاری را برای تیم فوتبال استقلال انجام دادند.

قلعه نویی تاکیدکرد: بازیکنانی همچون عمران‌زاده، حیدری، تیموریان و سایرین با مصدومیت دراکثر بازیها برای موفقیت استقلال تلاش کردند واصلی غیرت را برای هواداران معنی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فراز ، فوتبال ، فردا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
اصلاح کنید.گفتش ک علاقه ای ب تیم عوض کردن ندارم و ب ماندن در استقلال علاقه مندم
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۲۳:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
اقاي قلعه نويي تظاهر به خوبي ميكني چرا فكر ميكني ... مردم نمي دونن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
... بچه هاي تیم ملی فوتبال ایران ابروی ایران را بردن.درود بر پهلوانانه والیبال و بسکتبال...
آخرین اخبار