دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین اعزامی به مسابقات جهانی2014 لهستان با مربیگری حسین امیری از استان خوزستان برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،  با اشاره به اینکه اردوی آمادگی تیم ملی از 7 اردیبهشت تا 14 اردیبهشت در تهران برگزار می شود، گفت: این دومین اردوی آمادگی تیم ملی است که تیم بلافاصله بعد از این اردو به مسابقات جهانی 2014 لهستان اعزام می شوند.

حسین امیری با اشاره به اینکه مسابقات جهانی 2014لهستان از 15تا 23 اردیبهشت ماه برگزارمی شود، افزود: تیم منتخب کشور شامل  13 نفر می باشد که در رشته های تپانچه بادی و تفنگ بادی شرکت خواهند کرد. از این تعداد 5 نفر آقایان و 8 نفر بانوان هستند.

وی به مشکلات تیم خود برای شرکت در مسابقات اشاره کرد و گفت: یکی دو سال است که فدراسیون کل کشور بودجه برای تیراندازی جانبازان و معلولین کشور ندارد و اعضای تیم ها با هزینه خود در رقابت هایی که سال گذاشته برای انتخابی تیم ملی برگزار شده بود شرکت کردند و برخی از استان ها نظیر استان خوزستان نیز به دلیل نداشتن بودجه در این رقابت ها شرکت نکردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.