رودهن/

اصلاح ساختار اقتصاد نیاز اساسی کشور است

شهردار دماوند گفت: اصلاح ساختار اقتصاد و فرهنگ نیاز اساسی کشور است.

 

عباس صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در سال های گذشته دشمنان نظام، عمده برنامه های خود را برای ضربه زدن روی این مسئله متمرکز کرده اند.

وی ادامه داد: دشمنان با اعمال انواع تحریم ها و همچنین ساخت و تولید برنامه های ضد ارزشی و غیر اخلاقی به دنبال آن بودهاند که به کشور آسیب وارد کنند.

صفری افزود: تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب که بسیار مدبرانه ارائه شد، موجب اقتدار بیش از پیش کشورمان در عرصه های بین المللی خواهد شد.

شهردار دماوند تصریح کرد: از سوی رهبر معظم انقلاب، امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد تا نگاهها هر چه بیشتر به سمت این دو مقوله مهم معطوف شود.

وی ادامه داد: همانگونه که تاکنون بارها رهبر معظم انقلاب هشدار داده اند، کار خطا و اشتباهی است که اگر منتظر بمانیم تا دشمنان تحریم های خود را به صورت کامل بردارند و ما بتوانیم اقتصاد خود را بهبود ببخشیم.

صفری اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب 30 سال است که با اعمال سنگین ترین تحریم ها، قصد ضربه زدن به کشور و گرفتن آسایش و زندگی راحت را از مردم دارند و نباید به وعده ها و توافق های آنان دل خوش کنیم و بهتر است خود مسیری را انتخاب شود که به توسعه اقتصادی منجر شود.

شهردار دماوند افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب در سالیان اخیر روی مسئله اقتصاد به خوبی نشانگر حساسیت و توجه ایشان به این مبحث مهم است و توجه مسئولان را نسبت به اقتصاد جلب کرده اند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، فرهنگ غنی ایران اسلامی نیز همواره مورد تهدید و هجوم دشمنان قرار داشته و در سال های گذشته هزاران فیلم و برنامه ضد ارزشی برای تغییر هویت و فرهنگ ایران از سوی غرب تولید شده است و در این راستا، متولیان فرهنگی نیز باید نهایت تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند.

صفری اضافه کرد: اصلاح اقتصاد و فرهنگ جامعه امکان پذیر است و در این راستا، شهرداری ها به عنوان یک نهاد مردمی می توانند در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی و نیز ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی موثر باشند و این نهاد نیز در دماوند آماده فراهم سازی زمینه های لازم و ایجاد فرصت های کافی است/س.


برچسب ها: اقتصاد ، تولید ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.