سونی پیکچرز "پسران تلالو" را می‌خرد

کمپانی سونی پیکچرز حق امتیاز کتاب "پسران تلالو" اثر "مایکل لوئیس" را خریداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از دلاین؛ کمپانی "سونی پیکچرز" و اسکات رادین، تهیه‌کننده، در حال مذاکراتی برای کسب حق امتیاز کتاب "پسران تلالو" هستند.
 
"پسران تلالو" یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شود.

"پسران تلالو" نوشته‌ی "مایکل لوئیس" درباره گروهی در وال استریت است. آنها از اینکه انحصار تجارت در بازار در دست عده‌ای خاص است، ناامید می‌شوند و با یکدیگر متحد می‌شوند تا مشکل و قالب بازار اقتصادی را تغییر دهند؛ انجام مبادلاتی، تجارت با ارقام بالا را ناممکن می‌کنند، این جریان باعث می‌شود به فروشندگان داخلی سود کلانی برسد.  

این داستان با عملکرد تجار درسال 2008 که باعث بحران شده، در تضاد است و کتاب داستان "پسران تلالو" را دنبال می‌کند که چگونه از دستمزدهای بالا دست می‌کشند و از تخصص‌های خود در بانکهای بزرگ، بورس و شرکت‌های تجاری استفاده می‌کنند.  

این پسران لایه‌های درونی وال استریت را دانه دانه باز می‌کنند و از حقیقت بازی‌های پرفریب وال استریت پرده برمی‌دارند.  

"پسران تلالو" گروهی هستند که از "جردن بلفورت"، مند قهرمان گرک وال استریت، متنفرند "اسکارت رادین" در کنار "آلی بوش" تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده خواهند داشت، این پروژه توسط مدیر تولید‌ "مایکل دولوکا" و "الیزابت کانتیلون" اداره می‌شود.  

"رادین" و"دولوکا" قبل از این در فیلم "مانیبال" تجربه‌ی همکاری داشته‌اند. "مانیبال" آخرین فیلمی است که سونی پیکچرز از کتاب پرفروش "مایکل لوئیس" اقتباس کرده است.  

هالیوود "لوئیس" را برای تخصص‌اش در به کارگیری از موضوعات پیچیده و خلق داستان‌ها، از دید شخصیت‌های فریبکار، دوست دارد.  

مثل فیلم "نقطه کور" و مثل "مانیبال"، نامزد بهترین فیلم در آکادمی اسکار.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار