مهم‌ترین عناوین حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

از رونمایی نشان دانشگاه ایرانیان تا تجمع دانشجویان مقابل سفارت یونان

مهم‌ترین عناوین حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین عناوین حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت در گزارش زیر می‌خوانید.

نیازی: مسائل فرهنگی باید طبق تدابیر رهبری پیگیری شود/ جلوگیری از انحطاط فرهنگی با امر به معروف و نهی از منکر
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر درباره حفظ فرهنگ اسلامی گفت: مسأله فرهنگ هم‌چون مسائل دیگر باید طبق تدابیر رهبر معظم رهبری پیگیری شود و معتقدیم وحدت حول ولایت فقیه کشور را از هر آسیبی مصون می‌دارد.

یادداشت/  حمایت از فیس‌بوک مقابله با فرهنگ
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز، در یادداشتی به مسأله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان در قبال جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

بیانیه: قطعنامه‌های مستکبران برای بازیافتن جایگاه از دست رفته‌شان است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان با اشاره به دخالت آشکار پارلمان اروپا در کشور، اعلام کرد: قطعنامه‌های مستکبران برای بازیافتن جایگاه از دست رفته‌شان است.

بیانیه: دولت در خوش‌بینی خود نسبت به مذاکرات هسته‌ای تجدیدنظر کند/ اروپا از خود اراده مستقلی ندارد
سازمان بسیج اساتید کشور ضمن محکوم کردن قطعنامه مداخله‌جویانه اتحادیه اروپایی، اعلام کرد: از دولت و به خصوص دستگاه دیپلماسی کشور درخواست می‌کنیم در خوش‌بینی خود نسبت به مذاکرات هسته‌ای تجدیدنظر کند.

یادداشت/  اقتصاد مقاومتی سنگری محکم در برابر مصرف‌گرایی
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز، در یادداشتی به مدل اسلامی اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخته است.

موسوی:  سکوت در قبال قطعنامه‌ای که مبانی اسلامی ما را نشانه گرفته غیرقابل قبول است
دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه ضروری است که مسئولین محترم مواضع محکم و جدي‌تری را در برابر این قطعنامه اتخاذ کند، گفت: سکوت در این قضیه که مبانی شرعی و اسلامی ما را نشانه گرفته است به هر بهانه‌ای غیرقابل قبول است.

مخبردزفولی: امیدواریم سال 93 فصل جدید حرکت به سوی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: ان شاالله سال 1393 با عزم ملی و مدیریت جهادی به سرآغاز یک حرکت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بدل شود.

میرزاده:  دانشگاه ماموریت‌گرا باید در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشارکت داشته باشد

رییس دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه ماموریت گرا دانشگاهی است که در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشارکت داشته باشد.

صلاحی:  مردم شریف ایران گستاخی‌های اتحادیه اروپا را تحمل نخواهند کرد
رئیس سازمان بسیج اساتید کل کشور گفت: مردم شریف ایران گستاخی‌های پارلمان اتحادیه اروپا را تحمل نکرده و ساکت نخواهند نشست، گفت: دشمنان ایران اسلامی با توجه به شکست مقابل این نظام و مردم سعی می‌کنند تا با این جنجال آفرینی‌های بیهوده فتنه‌ای دیگر در داخل کشور به پا کنند.

یادداشت/  اقتصاد مقاومتی به مثابه رویکرد مقابله با مخاطرات
دانشجوی دکتری اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، در یادداشتی به تبیین مفهوم مخاطرات به عنوان کلیدواژه تاب‌آوری در اقتصاد مقاومتی پرداخته است.
 
علم‌الهدی: مدیریت جهادی برای اتصال فرهنگ و اقتصاد لازم و ضروری است
رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: مدیریت جهادی برای اتصال فرهنگ و اقتصاد و به عبارت دیگر برای تغییر و اصلاح خط مشی‌های اقتصادی بر اساس ارزش های فرهنگی لازم و ضروری است.

ودودحیدری:  برخی مسئولان بجای دیدار با فتنه گران به فکر عرض اندام در عرصه اقتصاد و فرهنگ باشند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: برخی مسئولان دولتی بجای تلاش برای احیای مرده‌های سیاسی به فرامین رهبری در به ثمر رسیدن اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی ایرانی با مدیریت جهادی فکر کنند.

بخشی: عدم دریافت یارانه از سوی قشر پردرآمد گامی به سوی تحقق طرح‌های بهداشت و درمان
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است و دولت نمی‌تواند از اجراي آن سرپيچي كند، گفت: اگر یارانه به افراد کمتری پرداخت شود، منابع آزاد می شود و می توان به وضع بهداشت و درمان جامعه به طور مطلوبی رسيدگي كرد.

مرتضویان:  سیاست پارلمان اروپا یک بام و دو هواست/ صدور قطع‌نامه تاکتیکی برای سایه‌افکنی بر مذاکرات هسته‌ای

یک استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز گفت: صدور قطع‌نامه اروپا را می‌توانیم تاکتیکی بدانیم که آن‌ها می‌خواهند بر مسئله مذاکرات سایه بیندازند و مذاکرات را آن‌گونه که می‌خواهند پیش ببرند.
 
نشان دانشگاه ایرانیان رونمایی شد
نشان (آرم) دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان رونمایی شد.

دانشجویان دانشگاه‌های تهران مقابل سفارت یونان تجمع کردند + فیلم
تجمع اعتراض‌آمیز به صدور قطعنامه توهین‌آمیز پارلمان اروپا با حضور جمع کثیری از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شد.
 
اهدا لوح تکریم به خانواده شهید علی خلیلی
اتحادیه‌های دانشجویی با اهدا لوح تکریم به خانواده علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر از مقام این شهید قدرشناسی به عمل آوردند.

اکبرپور:  دانشجویان مصمم‌تراز همیشه راه دانشمندان شهید هسته‌ای را ادامه می‌دهند
دبیرانجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دانشجویان مصمم‌تراز همیشه راه دانشمندان شهید هسته‌ای را ادامه می‌دهند، گفت: کشور ما برای رسیدن به جایگاه کنونی در انرژی پاک هسته‌ای شهدای ارزنده‌ای را تقدیم کرده است، لذا باید قدردان زحمات و خون پاک این عزیزان باشیم.

روستا آزاد:  آینده روشن ایران نیازمند کار دانش‌پژوهان و دانشجویان است
رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: امروز جامعه ما نیازمند کار مضاعف در عرصه علم و فناوری است و دانشجویان به عنوان پرچمداران علم می‌توانند بزرگترین خدمت را به کشور و نسل آینده داشته باشند.

نصیرزاده:  فعالیت ایثارگران و بسیجیان در عرصه‌هاي فرهنگی دانشگاه‌ها تقويت مي‌شود
فرمانده مركز بسيج كاركنان وزارت علوم،دانشگاهها و مراكز آموزش عالي كشوردر اولين همايش سراسري فرماندهان بسيج كاركنان دانشگاه‌ها اعلام کرد: فعالیت ایثارگران و بسیجیان در عرصه هاي فرهنگی دانشگاه ها تقويت مي‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار