جعفری در تجمع دانشجویی:

دیدار اشتون با فتنه‌گران خلاف عرف بین‌المللی بود

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به اینکه دیدار اشتون با فتنه‌گران بر خلاف عرف بین‌المللی بود، گفت: غرب امروز خود در بحران مشروعیت به سر می‌برد اما از حقوق بشر دم می‌زند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "فرشید جعفری" در تجمع دانشجویی مقابل سفارت‌خانه اتریش، با اشاره به اینکه دیدار اشتون با فتنه‌گران بر خلاف عرف بین‌المللی بود، گفت: غرب امروز خود در بحران مشروعیت به سر می‌برد اما از حقوق بشر دم می‌زند.  
 
وی با اشاره به اینکه خاک ایران هرگز محلی برای توطئه علیه مردم مسلمان نخواهد بود، افزود: اگر اقداماتی از این دست در خاک ایران صورت بگیرد، دانشجویان اقدامی مانند 13 آبان 57 انجام خواهند داد و پاسخ محکمی به مداخله‌گری‌های دولت‌های غربی نشان خواهند داد.
 
دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه غرب امروز برخورد دوگانه‌ای با حقوق بشر دارد، گفت: دولت‌های غربی از آدم‌خوارها تروریست‌ها در سوریه حمایت می‌کنند اما به طور آشکارا در مسائل داخلی کشورمان دخالت می‌کنند.  
 
جعفری با اشاره به اینکه هرکدام از دانشجویان و خبرنگاران غربی بخواهند ما با آن‌ها صحبت می‌کنیم، اما رفتار دوگانه اشتون در زمینه حقوق بشر قابل گفتگو نیست، اظهار داشت: این رفتار اشتون، قابل گفتگو نیست و مسئولان ما بدانند که این مسئله‌ای نیست که با گفتگو قابل حل باشد.  
 
وی با بیان اینکه اگر مسئولان درباره اقدامات غربی‌ها سکوت کنند ما دانشجویان به وظیفه انقلابی خود عمل می‌کنیم، خاطرنشان کرد: برخی که به اسم حقوق بشر علیه منافع ایران توطئه می‌کنند، حواسشان باشد که خواب به رسمیت شناخته شدن فتنه‌گران و احزاب مضر در جمهوری اسلامی ایران تعبیر نمی‌شود و ما دانشجویان پیرو همان رهبر انقلابی خود هستیم و در مقابل این اقدامات، انقلابی‌گونه واکنش نشان می‌دهیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار