دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی گفت: کسانی که حقوق به شر دارند مدعی حقوق بشر هستند و اگر وزارت خارجه در قبال اقدامات آنها همین روند را طی کند بهانه‌های دیگری همچون نوع برگزاری انتخابات و دخالت در اختیارات مسئولان مملکتی را مطرح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سلطانی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در تجمع دانشجویی مقابل سفارت اتریش با اشاره به دخالت اتحادیه اروپا و آمریکا در امور داخلی ایران گفت: بحث انرژی هسته‌ای تنها مسئله اتحادیه اروپا و آمریکا نیست.  
 
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: اگر از حقوق هسته‌ای خود کوتاه بیاییم دشمنان قدم به قدم جلو خواهند آمد تا مسائل دیگری را بهانه‌جویی کنند.  
 
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی با اشاره به دیدار کاترین اشتون با برخی از فتنه‌گران و مصاحبه‌اش با بی بی سی اظهار داشت: کسانی که حقوق به شر دارند مدعی حقوق بشر هستند و اگر وزارت خارجه در قبال اقدامات آنها همین روند را طی کند بهانه‌های دیگری همچون نوع برگزاری انتخابات و دخالت در اختیارات مسئولان مملکتی را مطرح می‌کنند.  
 
سلطانی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید به تدابیر رهبر معظم انقلاب توجه کرده و وظیفه دارند رسانه‌ها را رصد و مسائل روز را پیگیری کنند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: دبیر ، سیاسی ، سلطانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار