رضا اسماعیلی اثر خود باعنوان "باغ آبی" را پیرامون زندگی و آثار صفارزاده را به ناشر سپرد.

رضا اسماعیلی، شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: کتابم درباره زندگی و آثار صفارزاده را با عنوان "باغ آبی" قبل از عید تحویل انتشارات دادم و امیدوارم برای نمایشگاه کتاب حاضر شود.  
 
وی افزود: در کتاب "باغ آبی" شناسنامه و گزیده آثار صفارزاده را از ابتدای کار وی تا زمان درگذشتش در گزیده اشعار کتاب آوردم و در آن به نقد و تحلیل آثار صفارزاده پرداختم و کارنامه ادبی وی را بررسی کردم.  
 
این شاعر افزود: دائمی بودن نمایشگاه بین المللی "کتاب" از این جهت که در تمام سال علاقمندان به کتاب‌های مورد علاقه خود دسترسی دارند خوب است و به شرط آنکه دائمی بودن نمایشگاه در تمام طول سال موجب افت کیفیت آثار ناشران نشود.  
 
اسماعیلی تصریح کرد: دائمی بودن نمایشگاه بین المللی "کتاب" در تمام طول سال نباید سبب انگیزه ناشران را برای حضور در نمایشگاه از بین ببرد و نشاط و پویایی نمایشگاه بین المللی کتاب در تمام طول سال باید حفظ شود.  
 
وی عنوان کرد: در صورتی‌که کیفیت آثار در نمایشگاه بین المللی "کتاب" کاهش پیدا نکند، نفس برگزاری بین المللی کتاب یکباردر تمام استان‌ها برگزار شود هر چند این اتفاق در برخی استان‌ها انجام می‌‌شود.  
 
اسماعیلی اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه بین الملی "کتاب" در سایر استان‌ها سبب تمرکز زدایی می‌شود و افرادی‌که‌ در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب قادر به حضور در تهران نیستند و می‌توانند در نمایشگاه بین المللی کتاب با همین سبک و سیاق در استان خود حاضر شوند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: زندگی ، ناشر ، نمایشگاه ، نشاط ، تمرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.