عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: در طول مدتی که والیبال ساحلی کار می‌کنم کمتر یادم می‌آید این گونه تمرین کرده باشیم.

آق محمد سلاق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سال جاری تمرینات منظم و گسترده‌ای را انجام دادیم، در طول عمر ساحلی خود تاکنون یک چنین تمرینات حرفه ای و سطح بالایی نداشتیم.
 
عضو تیم ملی والیبال ساحلی تصریح کرد: از نظر بدنی هم اکنون در شرایط ایده آل و آرمانی قرار داریم و به دنبال کسب امتیاز مطلوب درا ین رقابت هستیم.
 
 سلاق گفت: ما اواخر اسفند ماه سال گذشته در مسابقات قهرمان کشوری والیبال ساحلی که در تهران برگزار شد شرکت کردیم و با وجود آن که تمرینات خوب و منسجمی پیش از شروع این پیکار‌ها نداشتیم ولی قهرمان شده و از همان زمان تمریناتمان را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه آغاز کردیم.
 
عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در ادامه یاد آور شد:متاسفانه در جلسه پایانی تمرین از ناحیه کمر دچار اسپانسر شدم از همان زمان شروع تمرین از مصدوم شدن می ترسیدم که متاسفانه دچارش شدم البتهاین آسیب دیدگی در حدی نیست که نتوانم در مسابقات حاضر شوم ولی نیاز به انجام برنامه های فیزیوتراپی دارم و باید تحت درمان باشم.
 
 سلاق در خصوص سطح کیفی مسابقات تور ساحلی  اقیانوسیه گفت: رقابت‌های تایلند از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است چون اکثر تیم‌های مدعی و قدرتمند قاره آسیا در این مسابقات حاضر می شوند باتوجه به این که کمتر از پنج ماه آینده رقابت‌های آسیایی کره جنوبی آغاز  می شود تمام مدعیان این قاره به تایلند می آیند تا با امتیازات خوبی را کسب کرده و در کره قرعه خوبی  داشته باشیم این امر در حالی است که حدود دو سال است تیم ملی والیبال ساحلی ایران در هیچ مسابقه و تور آسیایی شرکت نکرده و هم اکنون بدون امتیاز هستیم و باید از صفر شروع کنیم این مساله کارمان را مشکل می کند چون باید از صفر شروع کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تمرین ، عضو ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
موفق باشید
آخرین اخبار