مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان گفت: شعار اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي كه از سوي رهبر معظم انقلاب براي امسال نامگذاري شد ابعاد گسترده اي دارد كه دست اندركاران ساخت مسكن اين پيام را سرلوحه كارشان قرار مي دهند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان هرمزگان، عباس حريرنيا افزود: حوزه مسكن و ساختمان راه و شهرسازي هرمزگان بنا به فرمايش رهبر معظم انقلاب تلاش مي كنند تا با عزمي ملي و مديريت جهادي در راستاي ارتقاي فرهنگ شهري گام بردارند.

وي با بيان اينكه كارها بايد با تدبير پيش رود، افزود: همه موظف هستند تا با فكر ناب آميخته با تدبير تلاش كنند تا خدمت خالصانه به مردم داشته باشند.

حريرنيا همچنين به برنامه هاي امسال اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان در حوزه ساخت مسكن اشاره كرد و گفت: تمام تلاش ما اين است تا زمينه پياده سازي سياست هاي دولت تدبير و اميد را فراهم كنيم.

وي با بيان اينكه پرونده مسكن مهر در هرمزگان بايد تا پايان سالجاري بسته شود، گفت: 80 درصد از مسكن مهر استان به اتمام رسيده است و 20 درصد باقيمانده نيز با رفع مشكلات و موانع موجود به اتمام خواهد رسيد.

مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان همچنين با اشاره به مشكلات پيش آمده در بارندگي اخير شهر بندرعباس گفت: شايسته نيست كه با يك بارندگي مردم به زحمت افتند.

وي افزود: پس از اين اتفاق جلسه اي در فرمانداري بندرعباس برگزار شد تا اتفاق پيش آمده مورد بحث و تبادل نظر قرار گيرد.

حريرنيا در اين ارتباط گفت: تاكيد راه و شهرسازي هرمزگان بر اين است كه ساخت و سازها بايد اصولي و مهندسي شده باشد كه اين مهم در مركز استان نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي با اشاره به طرح هاي مهندسي راه و شهرسازي هرمزگان گفت: در بارندگي اخير بندرعباس خور تازه تاسيس شهرك توحيد به كمك جمع آوري آب هاي روان در شرق بندرعباس آمد كه نتيجه كار مهندسان راه و شهرسازي است. وي افزود: اين خور در حالي بدون كمترين مشكل روان آبهاي ناشي از بارندگي را هدايت كرد كه بخشي از آن هنوز تكميل نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
najmeh
۱۳:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
سلام
ما هم چندین و چند ساله که مبلغ ۲۲میلیون واسه مسکن _مهر واریز کردیم ولی متاسفانه هیچ خبری نیست. و هیچ کس هم پاسخگو نیست.
فقط وعده الکی میدن.
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۰:۵۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
Salam
Iran (Islamic Republic of)
شاهکار
۱۳:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لطف کنید گزارشی از ظلمی که تعاونی های مسکن مهر با همکاری اداره تعاون در اداره کار بر حق مردم بی گناه که حدود هشت سال پول های خود رو دراختیار این تعاونی ها قرار دادن و الان جواب های سر بالا به ارباب رجوع میدن تهیه کنید
من شخصا ۱۷ میلیون دادم و امروز پس از سالها پیگیری مراجعه کردم به اداره تعاون نزد آقای تشکری که مسول تعاونی وقت هست جواب سربالا میده و در اخر میگه که اصلا قرار نیست که جواب گوی شما باشم برید شکایت کنید اصلا ربطی به من نداره چرا پول واریز تعاونی کردید
آخرین اخبار